tiistai 17. helmikuuta 2015

Ei ei ja vielä kerran ei

Olen surun murtama. Ensiksi tämä uutinen; Jarkko Valtee lähtee pois Radio Aallon Dynastiasta. Ei, ei ja vielä kerran ei, miksi ihmeessä?

Dynastia = Vehviläinen, Perho ja Valtee ovat olleet parasta aamuradiota, mitä olen Suomessa kuullut. Vaikka aamut eivät ole koskaan helppoja, niitä on ollut helpompi kestää hyvässä seurassa. Dynastiaan on voinut aina luottaa. Dynastissa oli juuri sopivassa suhteessa ajankohtaisaihetta, viihdettä, politiikkaa ja ennen kaikkea mustaa huumoria sekä hauskimpana mausteena juttuja juontajien arkipäivän kommelluksista.


Toiseksi, tänään sain kuulla, että Valteen korvaa Ari Hursti. Ei, ei ja vielä kerran ei. Olen yrittänyt kuulla Hurstin ip ohjelmaa Radio Aallosta, mutta en ole kertaakaan nauranut Ari Hurstin jutuille. En vaan ymmärrä niitä juttuja, en vaan tajua, hän voi pitää oudot juttunsa ihan itsellään.

Kolmanneksi.... ja mikä asiassa surullisinta, eipä enää taida tarvita kuunnella Aaltoa aamuisinkaan...snif! :(

4 kommenttia:

  1. Minä kuuntelen metro fm. Aamu on ihan viihdyttävä, iltapäivien Petra Kalliomaa vielä parempi :)

    VastaaPoista
  2. Kepponen: Metron iltapäivää mäkin kuuntelen koska Aallon iltapäivät pepusta ;)

    Kyllä hyvät tyypit hyvät radio-ohjelmat löytävät :)

    VastaaPoista
  3. ARGH! Musta on kamalaa kun VAltee lähtee. Sen tuska kun se kuunteleee niitä kahta muuta, on hervotonta. MUTTA MITÄ veetä??? Hursti???? Jos mä jotain en kestä niin sitä, enkä Jokikunnasta. Enkä kyllä Suomipopin perälääkään. Mutta tylsä Hursti! En voi enää olla.

    VastaaPoista
  4. P: Nii-in! Mä en ymmärrä kuka on keksinyt kuningasidean siitä, että Hursti täydentäisi Dynastiaa!

    No kai niille pitää antaa mahdollisuus, mutta kovasti epäilen homman onnistumista...

    Puh! Arggh!

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!