keskiviikko 29. huhtikuuta 2015

Eteenpäin sanoi mummo lumessa!

Olen aina ajatellut, että haluan aina elämässä uudistua. En halua koskaan kangistua samoihin kaavoihin ja tehdä samoja asioita vuodesta toiseen. On NIIN SUPER tärkeää pysyä uteliaana ja uudistua elämässä, eikä jäädä märehtimään/harmittelemaan vanhoja juttuja. Ja jossittelu on ihan pahinta...ja olen minä sitäkin tehnyt ihan liikaa. Loppuvuoden 2014 tunteet olivat suru, ikävänsekainen raivo ja turhanpäiväinen jossittelu. Onneksi ne tunteet on jo läpikäyty.

Olen viime päivinä jostain syystä miettinyt pieleen menneitä miesjuttujanikin. Olen eron jälkeisissä suhteissani kokenut suuria tunteita, oppinut avautumaan, olemaan heikko. Se, ettei toinen ollut minulle oikea, ettei toinen aidosti kohdannut omia mörköjään tai varjopuoliaan, tai että hänen arvonsa olivat erilaiset kuin minun, tai että aika vain ei ollut oikea, se ei tee minusta vähemmän rakastettavaa tai huonoa ihmistä eikä hänestä muuta kuin keskeneräistä. Niinhän me kaikki olemme, keskeneräisiä ja silti rakkauden arvoisia. Ne olivat sellaisia tarinoita, jotka piti käydä läpi, ja nyt on uusien tarinoiden aika ....

Tänään mulla alkaa juoksukoulu. En tiedä mitä minä siellä teen, juoksen (hölkyttelen)  tosiaan 5 km lenkkejä 8 km tuntivauhdilla hah....Ehkä tulen elämäni kuntoon ja löydän lisää täytettä tyhjiin iltoihin. Tai jospa saisin vaikka kiinteän takapuolen, siinäpä tavoitetta kerrakseen.


Mutta eteenpäin mennään ja uudistumista ilmassa!! :)



7 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Tulipas kirjoitusvirheitä :)

    Kaikista ihmisuhteista oppii - se on hyvä ja se on eteepäin!

    Tsemppiä ja valoisaa kevättä!

    t. Elsa

    VastaaPoista
  4. Jokainen, jonka mä olen kuullut menneen juoksukouluun, on HURAHTANUT. Onpa mielenkiintoista kuulla, käykö sullekin niin.
    Sä olet kanssa mietiskellyt syntyjä syviä...niin täällkin.... Kaikki on niin ristiriitaista!!! MUtta totta on se, jonka säkin huomaat; nuo oli pakko läpikäydä, vaikkei se lopulta sitten hyvin mennytkään. Ehkä oli vaan pakko oppia jotain?
    Sä olet ihana ja rakastettava ja itseasiassa ENEMMÄN RAKASTETTAVA nyt!!!!

    VastaaPoista
  5. Elsa: Kiitos kultainen! Ja se on totta, että ihmissuhteista oppii aina.

    Helmi: Tässä kävin Helmi niin, että mua alkoi itkettää, sillai lempeästi....:)

    MÄ oon alkanut miettiä, että ehkä sitä kuuluukin kulkea hoidenkin ihmisten kanssa tietyn aikaa. Ehkei ihmissuhde olekaan projekti, joka joko onnistuu tai menee pieleen. Johtaa joko avioliittoon ja ikuiseen yhteyteen tai vie vinoon ja heittää aikaani hukkaan. Se opettaa aina jotain....

    Kumpa sitä muistaisi että ON JO NYT RAKASTETTAVA ja rakkauden arvoinen. Hyvinä päivinä sen muistaa, huonoina ei.
    Kiitos sanoistasi! Rakkautta!

    Mä todellakin epäilen, että hurahdan juoksukouluun, mutta eihän sitä koskaan tiedä.
    Ja se ope on ihan Namu ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Namu sun kanssas :D En oo koskaan ollu juoksukoulus, ja mun hurahtaminen onki sellasta kausittaista. Välillä juostaa ku viimeistä päivää, sit hörpitään viinii ja grillataan :P
      Kyl se opetus pieleen menneistä suhteista taitaa olla se, ettei vastapuoli vaan ymmärrä sun parhautta :)
      Hauskaa juoksukoulua ja tietty vappendaalia! ❤️

      Poista
  6. Suvi: Voih Suvi! Kiitos ihanista sanoista!

    Juoksukoulu oli hmmm mielenkiintoinen kokemus. Siellä oli paljon tavoitteellisia + asiallisia ihmisiä. Käytiin läpi asiallisia termejä; peruskunto PK, vauhtikunto VK, maksimikunto MK, puolimaratonit, maratonit, hikinen treenaus...kysymykset lentelivät ilmassa....

    ja missä mä olin? Takarivin tyttöjen kanssa tirskumassa! Oikeasti vakavasti mietimme, et missä oli hauskuus; juoksemisen ilo??

    Joku tavoitteellinen kysyi siltä vetäjältä, että mikä on paras palautusmisjuoma; et onko se maito? Sekin nauratti. Melkein vitsillä kysyttiin eikö se ole keskiolut - b vitamiinin vuoksi ;)) Ei sit kuitenkaan kehdattu, olisi maine mennyt.

    Olenkohan liian huumorintajuinen juoksukouluunn?
    No onneksi ensi viikolla päästään juoksemaan!

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!