torstai 16. huhtikuuta 2015

Hyvä tuote parempi mieli

Olen sitä mieltä, että kaikista hyvistä jutuista PITÄÄ vinkata eteenpäin, jolloin maailmasta tulee piirun verran kauniimpi paikka.

Amerikkalaisbrändi Sally Hansenon tuonut markkinoille kynsimaailmaa kohauttaneen innovaationsa, Miracle Gel -geelilakan ja minä - vannoutuneena kynsilakkatyttönä -olen ainakin (vielä) täysin myyty!

Lyhyesti kerrottuna Miracle Gel on kynsien geelilakkaus kotona, ilman uv-uunia. Toisin sanoen nyt voit tehdä itse salonkitasoisen geelilakkauksen, joka kestää kynsillä jopa kahden viikon ajan. Tarvitaan vain Miracle Gel väri- ja päällyslakka. 

Voin vannoa, että geelilakkaus on helkkarin paljon helpompaa kuin heinänteko. Kaksi kerrosta värilakkaa levitetään suoraan puhtaalle kynnelle ilman mitään aluslakkoja tms. ja lakkaus viimeistellään kirkkaalla päällyslakalla, joka aktivoituu värilakan kanssa tehden lopputuloksesta geelimäisen ja antaen upean kiillon.

Lopputulos on magnifique, mutta kestosta en vielä osaa sanoa. Raportoin teille myöhemmin kauanko tuo lakka kynsissä kestää!
Hinta on 12,5 eur per puteli, ja myynnissä Sokos ja Stocka!
Iloa päivään!

6 kommenttia:

  1. Laitahan tosiaan raporttia tuon kestosta. Mä just niin haluaisin löytää lakan, joka kestää halkeilematta kauemmin kuin yhden päivän. Eikä tuon hintakaan nyt päätä huimaa. Kiitos vinkistä Elisa, ja iloisia ajatuksia loppuviikolle! :)

    VastaaPoista
  2. Mä rakastaisin kynsilakkaa. Mutta kun ammatti ei anna myöden. Ihailen siis vaan muiden!

    VastaaPoista
  3. Minä en ikinä lakkaa kynsiä sen takia, kun en jaksa olla niitä heti poistamassa. Jos lakka kestäisi vähintään viikon, voisin jopa harkita sen käyttöä.

    Jään odottamaan kestävyysraporttia sinulta!

    VastaaPoista
  4. Helmi, pistä varpaisiin! Pitääkin pistää tuo kokeiluun varvasosastolla :). Kiitos vinkistä!

    VastaaPoista
  5. Terhi: Laitan raporttia, ehdottomasti! Hyvistä tuotteista vinkkaaminen on iloni.
    Ihanaa viikonloppua!

    Helmi: Höh, entä varpaat!?? Mä voin ihailla niitä :)

    VastaaPoista
  6. Kepponen: Entä jos lakka kestäis 2 viikkoa, se olis niin jees!
    Mavalan lakoista tykkään, ja joskus, once in a blue moon, ne kestää 1 viikon!

    Puolis: Ei kestä ja sama idea sulla kuin mulla Helmille. :)
    Sun kandee kokeilla kans!

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!