tiistai 28. huhtikuuta 2015

Ilouutinen kynsilakkatytöille

...kaikille kynsilakkatytöille! Tiedän, että niitä ainakin yksi Tampereella (terkkuja Tampereelle eräälle ihanalle blondille).

Olen myyty, Sally Hansenin GEL Miracle on kestänyt kynsissäni jo reilun viikon ja lopputulos edelleen erinomainen. OK, kynnet eivät ole täysin saman näköiset kuin viikko sitten. Kiilto on aavistuksen verran vähentynyt ja kynsien kärjissä on muutama minimaalinen lovi, koska olen niin sohko että, kolauttelen kynsiäni sinne sun tänne, mutta kuten sanoin - tämä tyttö ON vaikuttunut.

Tällä kynsilakalla on paras kesto koko elämäni aikana kohtaamistani lakoista.
Ja se on paljon se.
Kiitos Sally, me jatkamme matkaa kanssasi auringon laskuun...minä ja mun kynnet!

PS. Tuotetta myydään Cittareissa toukokuusta lähtien!




Suloista päivää!

3 kommenttia:

  1. Kiitos ihanainen vinkistä :) Oon tosiaan kynsilakkatyttö ja tämähän on ilouutinen, koska kestävää kynsilakkaa ei helposti löydäkkään! Ja kun kynnet ovat lakattu olo tuntuu verkkareissakin hienostuneelta ;)

    VastaaPoista
  2. Hanna, mä arvasin että sä voisit arvostaa näitä pieniä isoja jttuja.

    Todellakin kynsilakka asustaa rennonkin asun, mm verkkarit!!

    Mä oon ollut enenn Mavalatyttöjä mutta nyt ehkä siirryn Sallyyn...

    Pusut ja halaukset sinne :) Viim kesäkuussa nähdään!

    VastaaPoista
  3. Kiitos vinkistä! Haluaisin todella olla kynsilakkatyttö, mutta jotenkin se aika kaatuu just siihen, että ei pentele pysy, lakat siis. Olen aika vauhdikas tapaus, helposti jää huonot lakat matkan varrelle.

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!