perjantai 22. toukokuuta 2015

Kyllä minä niin ihmettelin ....

...näitä miesten nimimerkkejä/käyttäjätunnuksia deittipalveluissa

tahvo (ei äärimmäisen älykäs nimi, mutta toki hauska...)
patonki (ranskalaissyntyperää oleva mies??)
urpelo (what??)
kultapieni (onko tää joku äidin poika?)
pirulainen (ei hyvää lupaa...)
helmipöllö (lintubongari?)
dirty (just)
lohi (kalamies?)
terpukka (sanako?)
harsoinen (just...)
iloinenolio (olio on kiva sana!)
napakarva (kiva tietää, että niitä hällä on)
fuckbudy (puuttuuko tosta yks d?)
blue sex (sinistä seksiä??)
termiitti (??)
salonjussi (onko tää parturi-kampaaja?)

Joo ...universumin tilausta odotellessa ;)

Ps. Tää ilta oli taas yllättävä. Olin ajatellut, että meillä on ihana perheilta yhdessä; vietämme pitkästä aikaa laatuaikaa yhdessä, herkuttelemme ja nauramme poikien kanssa. Vuokrasimme leffan ja söimme turkkilaista herkkuruokaa (joo raahasin sitä tänne kotisuomeen.) OK- leffa katsottiin, herkut syötiin jonka jälkeen puhelin soi  ja pojat katosivat ulos pelaamaan sählyä. Minä juuri kotiin palannut seuran kipeä äiti olen klo 1845  lähtien ollut kotona all by myself...juu ja oli pakko tsekata tarjonta. Just! C'est la vie! Elämä on yllätyksiä täynnä :)!

6 kommenttia:

  1. Aika... ööö... persoonallisia! :o Terhinä ymmärrän Terpukan ihan hyvin, ja ajattelisin, että ehkä se on kuitenkin parempi kuin Lerpukka ;)

    Mitä noihin lapsiin tulee, olen saanut usein todeta ihan saman: äiti jää helposti kakkoseksi. Se on toisaalta myös aivan ihanaa! Saa nauttia vapaahetkestä samalla kun lapset pitävät hauskaa toisaalla :) IHANAA VIIKONLOPPUA! ♥

    VastaaPoista
  2. Terpukka on 100 krt parempi kuin lerpukka ;)

    Mä herään kerta kerran jälkeen huomaamaan, että pojat eivät enää kiehnää koko ajan ympärilläni (no joo, olisihan se huolestuttavaa jos kiehnäisivät). He ovat laajentaneet reviiriään, he ovat yhä rohkeampia ja uskaltavat olla kaukana minusta (hyvä!). Ja se on hyvä. Niin sen pitääkin mennä. Ja silti jotenkin haikeaa mutta niihän se menee, minun tehtäväni on vahvistaa heidän siipiään, jotta he pääsevät lentoon ja omille siivilleen.

    Puss ja iloa sinne kultainen!

    VastaaPoista
  3. Löysin blogisi viikko sitten ja kohta olen lukenut jo viime vuoden kirjoituksesikin tämän vuotisten lisäksi.Kirjoitat niin mukavasti,elävää elämää pursuten...Olen sinua vähän vanhempi ��mutta elämässäni monta samaa asiaa läpikäynyt.Ihania päiviä sinulle ja pojillesi.Täältä sait yhden vakilukijan lisää.
    T:Pauliina

    VastaaPoista
  4. Pauliina: Kiitos ihanasta kommentista. Ikähän ei ole mikään "juttu", Turkin matkakaverini oli mua lähes 15 v nuorempi ja silti meillä synkkasi ihan älyttömän hyvin. Ne ovat ne ajatukset, asenne, huumori jne....

    Kiitos kun annoit aikaasi ja jätit merkin itsestäsi! Arvostan :)! Toivottavasti nähdään vielä!

    VastaaPoista
  5. Ihania nimiä :D :D
    Mä niin nautin, kun lapsilla mukavia puuhia kamujen kanssa, ja ite saa vaan hengailla.
    Pitkästä aikaa tuli mieskin viikonlopuksi kotiin, ni kyl kelpaa, ku lapset ulkoilee ;D

    VastaaPoista
  6. Suvi: Mä en ymmärrä miksi en täysillä nauti, vaikka periaatteesa mun pitäisi nauttia, niin monta tiukkaa vuotta takana.

    Tilaus universumille; haluan lisää täytettä tyhjälle tilalle :)

    Pussailua ja nauttimista sinne :D

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!