keskiviikko 29. heinäkuuta 2015

Mikä biisi!!

Ihanan Helmen blogista bongattua, tämä Mariskan uusi biisi: "Itserakkausjuttuu". ”Itserakkausjuttuu” on Mariskan kappale hänen lokakuussa 2015 julkaistavalta studioalbumiltaan. Kappale julkaistiin albumin ensimmäisenä singlenä 29. toukokuuta 2015.

Bongasin Mariskan tuoreen haastattelun uuden biisin tiimoilta:

"Olen väsynyt siihen kaiken maailman vertailuun ja itsensä huonona pitämiseen. Tämä on vähän käänteinen asia, Mariska kuvaa uuden biisinsä sanomaa."
"Ajattelin, että eihän mussa vikaa ole. Oon ihan ok tällaisena. Kyllä yksi tämän näköinen tyyppi mahtuu tähän maailmaan. Kaikennäköinen itsensä ja toisten mollaaminen ja ankaruus. Sitä voisi vähän eri vinkkelistä katsoa", laulaja muistuttaa.

"Otan joka päivä ajan itselleni ja kehun itseäni. Tavallaan sillä saa katkaistua sellaisen itsensä mollaamisen. "

Pohdinta on osuvaa ja paikallaan. Ja nuo haastattelun lauseet ovat niin kevyitä ja ne lukee ilolla. Niistä tulee hyvä mieli.

Ja silti, piru vie, kuinka monena päivänä sitä kehuu itseään, aidosti kehuu?





Olen vihdoinkin käsittänyt sen
Mä oon fiksu ja kivannäköinen
Kaiken hyvän todellakin ansaitsen
Mitä tielleni sattuu
Helppo muista on kyllä välittää
Mut itteänikin mun täytyy silittää
Lupaan täst edes aina yrittää
Itserakkausjuttuu
Itserakkausjuttuu
Itserakkausjuttuu

Voi heittaajat sanoo mitä tahansa
Ei se mua liikuta, pitäkööt vihansa
Mut se mist aiheutuu vahinkoo on
Jos mä en itelleni frendi oo
Jo kiistatta oon paras minä
Ja muihin mä en vertaa mua enää ikinä, hä!
Tää on luultavasti sullekin tuttuu
Sitä itserakkausjuttuu
Itserakkausjuttuu
Itserakkausjuttuu

Ps. Boldaukset omiani.

5 kommenttia:

  1. Eikö vaan, ihan loistosanat!! Alkuun ihan järkyn ärsyttävä biisi, mutta nykyään kuuntelen jo hymyillen; ihanan pöllö!!
    Tähän postaukseen odotankin illalla sulta (ja muiltakin) sitä juttua, että mikä oli tänään sun itserakkausjuttu?????

    VastaaPoista
  2. Eikö vaan, ihan loistosanat!! Alkuun ihan järkyn ärsyttävä biisi, mutta nykyään kuuntelen jo hymyillen; ihanan pöllö!!
    Tähän postaukseen odotankin illalla sulta (ja muiltakin) sitä juttua, että mikä oli tänään sun itserakkausjuttu?????

    VastaaPoista
  3. Kuulin radiosta Mariskan haastattelun kun tämä biisi tuli ja niin hienoja juttuja puhui joille nyökkäilin (taisin blogissakin jotain kirjoittaa asiasta). Biisistä en niin tykkää vaikka sanoma on hyvä :)

    VastaaPoista
  4. Joo, hyvät sanat...niin hyvät, että tää herkkis sai kyyneleet taas silmiinsä! Ihanaa kun sun kautta bongaa hyviä juttuja monesti, mistä ei ole tiennytkään, kuten tää biisi <3 Halaus Treelta.

    VastaaPoista
  5. Ensimmäisen kerran kuulin biisin. Sanat ovat hienot, vielä en osaa sanoa biisistä että miten korva tottuu siihen. Ensi kuulemalla ei napannut.

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!