maanantai 20. heinäkuuta 2015

Weekly Report

Ikivanha paitamekko in action- yllättävän freesi I think
Back to business! Palasin töihin vakaasti päättäneenä, että "päivä kerrallaan", "mulla on mukavaa jos päätän, että mulla on mukavaa" - ja niin juuri se menikin. Tein uutta duunia aikas hyvin ottaen huomioon, että työ on edelleen mulle hyvin uutta ja joka päivä tulee eteen tilanteita, jolloin olen tenkkapoona.

Virittelin sunnuntai-iltana myös ulkoista habitustani mm sheivattujen säärien ja värjättyjen kulmakarvojen kera- mökillä kun kukaan ei välitä onko sääret karvaiset vai ei.

Maanantaiaamuna klo 6 kun väsyn vimmalla katsoin itseäni peilistä vakavasti silmiin sanoin voitonriemuisesti: "Olen ihan hemmetin upea nainen", pistin valokynää mustien silmänalusiin, väriä poskiin ruusunpunaisella poskipunalla, punaista huulipunaa huuliin, pukeuduin uuteen raidalliseen merihenkiseen paitaani, mulla tuli aidosti sellainen hennon orastava fiilis, että olen aika upea pakkaus.

Viikko oli yllättäen työntäyteinen (en siis paljon päässyt surffailemaan ilatasanomia) ja illat menivä levon kannalta. Nautin yksinolosta ja hiljaisuudesta, nyt kun pojat ovat isällään. Luin, Olin. Juorusin. Löysin HBO:lta Nurse Jackien 5. tuotantokauden. Kävin myös juoksulenkillä - ihana tunne, kun jalat kantoivat ja juoksu tuntui hyvältä.

Kävin treffeillä ja nauroin muutaman kerran vaivaantuneesti, muutaman kerran aidosti. Ihmettelin myös miten mies voi sekoittaa mut kaksi kertaa toiseen naiseen? Hän muisteli mun kirjoittaneen sellaista mitä en ollut tehnyt, vaan joku täysin toinen nainen. Not very smart. Ai niin ja jos mies pyytää treffeille, onko liikaa vaadittu, että hän tarjoaa sulle sen kahvikupin?

Lauantaina näin pitkästä aikaa Pinkin. Olipa taas niin mukavaa vaihtaa kuulumisia, turista, höpistä, syödä kana-fetasalaattia,ja vaihtaa kirjavinkkejä. Loppuilta meni Mummotunnelissa veden lotinan lyödessä tahtia :) Irtiotto ehdottomasti!

Viikon elokuva: Netflixilta katsottu erittäin laadukas elokuva Nebraska- suosittelen!

Viikon aamupala: Siskon esimerkistä inspiroituneena olen syönyt aamuisin ALKU puuroa- aivan super hyvää ja pitää oikeasti nälän loitolla. Suositteluni!

Iloa uuteen viikkoon!

Upeus

9 kommenttia:

  1. Mukava viikko sulla takana vaikka oli kyseessä töihin paluu. Olen kyllä sun kanssa samaa mieltä, että se on juuri niin hyvä kuin itse sen haluaa olevan ja niin olemme jokainen itsekin aivan mahtavia tyyppejä! Työntäyteisiä viikkoja, minä aloitan loman ensi viikolla.

    VastaaPoista
  2. Voi jessus, mikä deitti sul oli :D Et varmaan heti kosinut? ;)
    Toi puuro on muuten tosi hyvää; tosin mun aamupalojen terveellisyys ei ihan tota luokkaa ole lähiaikoina ollut...
    Ihana fiilis, kun lenkki kulkee. Tulee oikee voittajaolo :)
    Hyvää työviikkoa! :)))

    VastaaPoista
  3. Paitamekko näyttää hyvältä :) Hyvää työviikkoa!
    Minulla lähtee toinen lomaviikko käyntiin, ehkä tässä pikkuhiljaa alan päästä lomailufiilikseen.

    VastaaPoista
  4. Mulla toi töihinpaluu on edessä tasan viikon päästä, äääk! En tiedä osaanko/pystynkö olemaan ihan noin reipas kuin sinä :D Mutta pakko yrittää silti.
    Puss ja loistopäiviä, muru!! ♥

    VastaaPoista
  5. Sari: Ei ne työhönpaluut mitenkään hauskoja koskaan ole, mutta kyllä ne kestää, kun ei ole vaihtoehtoja- ja asenteella
    on paljon merkitystä. Ihanaa- sä pääset pian lomailemaan. Iloitsen puolestasi :D

    Suvi: Joo Mä ajattelin, että jos mies sekottaa mut jo nyt, niin miten myöhemmässä vaiheessa.
    Ei ainakaan tulut sellainen olo, että olisin mitenkään speciaali --- ja MÄHÄN oikeasti OON!
    Joo kosintaa pitää vielä harkita....
    Tsemii, tästä tää viikko taas lähtee...:D.

    VastaaPoista
  6. Kepponen: Kiitos, sinne ihanaista lomaviikkoa lomafiiliksissä :)

    Tuula: Mä pakotin itseni keksimään työn hyviä puolia: esim valmiit lounaat, höpöttely työkamujen kanssa....
    Mutta vaikka niin tein, välillä suoraan sanottuna v- ti kuin viiriäistä :D

    Tsemppiä, sä selviit kun mäkin selvisin :D

    VastaaPoista
  7. Moikka ihanainen! Hyvä asenne sulla! Pidä toi! Ja KESÄ jatkuu töistä huolimatta, eiks je! Alku-sadonkorjuupuuro on ollut täälläkin jo usean kuukauden käytössä, mun mielestä PARASTA puuroa mitä on! Kiva, että mummotunneli-ilta oli onnistunut :) Olitte niin kauniitakin:) Pian tavataan, ilmoittelen tarkemmin...ja sitten kerrot esim.treffien (likaisetkin :D ) yksityiskohdat! Hali.

    VastaaPoista
  8. Selkeästi siis treffailee miljoonaa naista ja sekoittaa keskenään. Pysy erossa! :)
    Loistava asenne, pidä toi!
    Ja upea. Kaunis. Erityinen. Säihkyvä. Sinä. Kyllä!!!!!!!

    VastaaPoista
  9. Hanna: Mä yritän pitää positiivisen asenteen, mutta kylläse on kvien alla. Tuntuu että DUUNI vie kaikki voimat eikä iltaisin ole energioita tehdä mitään. Ei kiva.
    No ehkä tää on joku työhönpaluu shokki joka menee ohi :D

    Nauti sinä kultainen lomasta! Palataan, toivottavasti törmätään hyvän ruuan ja juttujen parissa pian A:n kera! Puss

    Helmi: NO joo sellainen fiilis mullekin tuli ja treffit jäi kyllä ekaan kertaan. Huonoa miestä EN ota :D

    Sulle ihanalle kultaiselle valoa, aurinkoa ja iloa! JA roppakaupalla paranemisia!

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!