sunnuntai 25. lokakuuta 2015

"There's power in looking

....silly and not caring that you do."

- Amy Poehler-

Se on taito se, että on hupsu, eikä välitä siitä, että on hupsu....Sen taidon mä osaan!

ps. Alla hauskoja muistoja heinäkuulta Tuulan ja Hannan kanssa. Sorry Hanna sun silmät jäi jonnekin - otetaan joulukuussa parempia kuvia!!!!

Ilta oli uusien tuttavuuksien ja karaoke laulannan-lisäksi hulluttelua ja hulvattomuutta - just perfect!! Luxusta kerrassaan! Mulla on kyllä ihan parhaat kamut.


Mikä eläytyminen ja heittäytyminen...oisko ollut Kaija Koon biisi menossa?!!

Tuulan luona pöydät ovat aina koreita :D


4 kommenttia:

  1. OOh, ihana muisto! Se viikonloppu oli niin parhautta ♥ Hyvät ystävät ja hyväsydämiset ihmiset - elämän suola, pippuri ja tarkoitus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä ihana ilta, niin kuin j karjalainen laulaa. Ja me laulettiin karaokea ehkä hiukan epävireisesti mutta sitäkin KOVEMPAA ja taatusti heittäytyen/eläytyen :D

      Nauratti nää kuvat tänään ja se on parhautta - että naurattaa....

      Pusut.

      Poista
  2. Joo ihanat muistot tuolta illalta <3 <3 <3 Ja mulla tuli kanssa täällä leveä hymy kun näin nämä kuvat! Ootte ihania ja halaus! Ja hei, mä oon täällä lukemassa joka postauksen vaikka oon ollut huono kommentoimaan nykyään..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joissakin illoissa on taikaa....ja meissähän on taikaa aina ;)
      Pusut sinne, ihanaa nähdä joulukuussa!!

      Poista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!