perjantai 27. marraskuuta 2015

Kukat kukkivat...ainakin jossain

Olen etsinyt kivaa pikkujoulumekkoa jo pitkään. Meillähän on rakkaan Tampereen ystävän Hannan, ihanan A:n ja K:n kanssa ystävyyden superhyperjuhlimispikkujoulu (on sana) joulukuussa. Emme ole nähneet tuolla porukalla toisiamme varmaan 10 vuoteeen, me jotka n. 20 vuotta sitten tanssimme viikonloppuisin yhdessä Kallen pöydillä. Tapaaminen on iso juttu ja pitkäaikaista ystävyyttä juhlitaan varmasti tilaisuuden vaatimalla ilolla.

Vaikka lehdet ovat putoilleet jo puista tovin, ei lakastumisen merkkejä näy pikkujouluvaatteissa. Pitkät hihat, kukkakuosit, ja yli polven helmat pitävät talvellakin lämpimänä, eikä paljasta pintaa näytetä liikaa.

Olen pöyristynyt siitä, miten pikkujoulumuoti on nykyisin suoraan Miss bikinikisoista. Pikkujoulumallistoissa on mm. paljettisia mikrosortseja!! Haloo, eivätkö sortsit kuulu kesään, siinä missä bikinitkin??!!  Peräänkuulutan ihmiset TYYLIÄ!

3 viikon kuluttua nähdään tytöt. Puss.

Oletteko te viettäneet jo pikkujouluja? Firman tai ystävien kanssa? Miten pukeuduit?

3 kommenttia:

  1. Kyllä, pian tavataan, olen niin odottanut tuota tulevaa päivää! Halaus ja mekko= ihana :)

    VastaaPoista
  2. Kaunis tuo mekko!
    Meillä oli viraston pikkujoulut viime viikolla. Olimme Logomossa kuuntelemassa Apocalyptican konsertin ja sitä ennen siellä illallisella. Olin pukeutunut mustiin juhlahousuihin ja mustavalkoiseen puseroon. Ehkä konsertissa olisi saanut olla nahkaa, mutta sellaista minulla ei ollut. Hyvin meni kuitenkin.
    Mukavia juhlia teille!

    VastaaPoista
  3. paljettimikroshortsit - hyvänen aika. Nyt on täti-ikäinen hämmentynyt. Kannatan myöskin tyyliä. Tosinhan onhan se pikkujoulu sellaista aikaa, että sinne voi valita minihameen tai sen syvään uurretun kaula-aukon. Noistakin minun mielestäni vain toisen.

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!