perjantai 11. joulukuuta 2015

Vuoden ainoat pikkujoulut ja äärimmäisen kimurantti dilemma

Tänä vuonna kävi niin hassusti pikkujoulujen suhteen, että vaikka olisi ollut mahdollisuuksia, Helsingin iltaelämä kutsuu mua vain yhden kerran. Joskus näinkin, vaikka olisi ollut mahdollisuuksia valita muutoinkin, tässä tilanteessa valitsin monesti LEVON juhlien sijaan. Niin aikuista ja niin fiksua. Ja itse asiassa valinta tuntui hyvältä näin.

Tämä syksy on ollut yksi raskaimmista koskaan, mutta nyt alkaa näkyä valoa tunnelin päässä. Onneksi syksyinen paine/ylikierrokset/työstressi eivät tappaneet sitä mikä on minussa on kuplivaa ja keveää, pikkujouluja juhlitaan tulevana lauantaina vaikka taivaalta tulisi rakeita ja käsi olisi poikki.

Pukeutuminen on vielä vähän auki. Ihana kirjailtu kukkamekko päätyi takaisin Zaraan, se oli liian mummo ja peitti liikaa kivoja sääriäni. Ei tässä nyt vielä toinen sääri haudassa olla!!

Tästä pääsemme hauskana aasin siltana itse asiaan; mitä päälle??  Mikä on paras vaihtoehto juhliin?
Eka asu on kallein (49 eur)  koska mekko pitäisi ostaa Zarasta. Kaikki muut vaihtoehdot löytyvät kaapista.

Kiitos jo etukäteen mielipiteestänne. Puss ja sädehtivää viikonloppua!

1 vaihtoehto

2. vaihtoehto, viime vuotinen Lindex alelöytö


3. Zaran pitsimekko viime vuotinen sekin

4. Käytännöllisin vaihtoehto : housut

Ps. Mun iho kiiltelee näissä kuvissa kuin possulla, mutta älkää välittäkö. Puuteri unohtui....;)

27 kommenttia:

  1. Ykkönen! WAU, mitkä sääret!!! Kelpaa näyttää! Mä en kyllä osaisi olla noin lyhyessä, mutta eipä mun koivet anna mun tommoseen pukeutuakaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanista sanoista. Itse asiassa mäkään en OSAA olla lyhyessä, sen verran kiltti koulutyttöä mussa on.

      Poista
  2. Ensimmäinen mekko, mitkä säihkysääret sulla onkaan! Mutta kaikki on toki hyviä vaihtoehtoja. Täällä myös ainokaiset pikkujoulut tänään, ja eilen paniikissa etsimässä mekkoa. Onneksi se löytyi yllättävän vaivatta. Ihanaista viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kun kommentoit muru. Ihanaa ja riehakasta iltaa sulle! Olen sen verran utelias, että olisi hauska tietää mistä sä bongasit pikkujoulumekon ;)?

      Poista
    2. Mekkoni on Part Twon, hauska hapsumekko 30-luvun viboilla, joka kiinnitti heti huomioni. Tykkäsin ja toimi kyllä hyvin illan hulinoissa! :)

      Poista
  3. Vaihtoehto 3. Ihana! Näyttäisit tosin upealta vaikka jätesäkissä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, mä alan ehkä kallistumaan just siihen päin, koska säästöbudjetti :) Puss ja kiitos kultaisista sanoista. Ilahduin niin.

      Poista
  4. Ykkönen ja kakkonen on mun suosikit. Ja tosiaan - mitkä sääret, wow! Upea ihana sinä!! Puetpa mitä tahansa, niin säihkeesi ja kuplintasi takuulla näkyy päälle päin :)
    Have fun ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kans tosta Lindexin housupuvusta ja koska olen mekko-angstinen, se passaisi mainosti iltaan.

      Sinnekin Have fun, sitä samaa toivon Ihana Tuula sulle <3 Ja hauskoja treffejä!!

      Poista
  5. Minusta kaikki näyttävät päälläsi hyviltä. Valitsisin kuitenkin mekon eli 1 tai 3.
    Hauskoja juhlia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kivasta kommentista ja kehuista. 3. vaihtoehtoon taidan päätyä...EHKÄ koska naisella on oikeus muuttaa mieltään ;)

      Valoa!

      Poista
  6. Ehdotomasti ykkönen! Upea kroppa sulla ja kauniit sääret ja mekko on kaunis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. That's way too much said! Mutta kiitos kaunis <3

      Poista
  7. Ykkönen tai kolmonen. Muita et saa edes harkita! Piste!
    Mä oon aika happy et sun tyyliguruus voitti ja palautit sen kukkamekon. Se oli mummo! Hyvinkin mummo. Sun kropalla suuri synti peittää se mummohalattiin!

    Have fun!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana P. Kukkamekkorakkaus oli intohimoinen mutta kovin lyhyt, vähän niin kuin monet miessuhteeni hah.

      Poista
  8. Kaikista tykkään. Mut ehkä turha ostaa uutta jos ei muuten tarvii? Kun nuo olemassaolevatkin ovat noin kivoja! Toi haalari käy sulle tosi hyvin, jotenkin sille menee nyt mun peukutus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä, siksi olenkin päätymässä joko haalariin tai pitsimekkoon ;)
      Kiitos kun kommentoit, ihana.

      Poista
  9. Mikään ei ole hutivalinta. Mutta äänestän haalaria. Se on upea, kun asustat sen kivasti. Tosin sitten eivät sääret näy :/. Kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, i love the haalari. Kiitos, kun kommentoit ja loistavaa vilo, muru!

      Poista
  10. Mä tykkään eniten siitä pitsimekosta ja tulee halvaksi, kun menet sillä.
    Mukavia pikkujouluja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos muru, kyllä kierrätys on päivän sana. Ihanaa vilo sinne!

      Poista
  11. Ensimmäinen!

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana kun kommentoit. Mä olen (rahapulassani) kääntymässä vanhoihin vaihtoehtoihin....Ihanaa vilo!

      Poista
  12. Vastaukset
    1. Kiitos Muru. Vietä rentouttava vilo, ollaan ihania itsellemme <3

      Poista
  13. Ykkönen liian lyhyt. Kolmonen paras!!

    VastaaPoista
  14. Kolmonen saa mun äänen. Ykkönen olis kans niin hot sun säärille, mut mä oon niin pihi, et kannatan kierrätystä ;D

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!