torstai 12. toukokuuta 2016

Mökkikesä avattu!!

Julistan mökkikesän avatuksi!

Yllättävän kiirettä on mökillä pitänyt vaikka ei moisen luulisi olevan edes mahdollista. Olemme ottaneet rennosti mutta myös ahkeroineet, juuri sopivassa suhteessa.


- ilokseni sain äidin mökille seurakseni, ettei yksin tarvinnut mökkihöperöityä
- käki kukkui jo kovasti ja niin moni muukin lintutyyppi. Huomaatteko, musta on sukeutunut lintuasiantuntija? Harkitsen oman luonto-ohjelman lanseerausta, enkä saan siihen Tuulan Pinkin tai Marikan? Entä kepponen? Varmasti kokemusta löytyisi luonnon saralla?
- aamu-uinnilla kävin joka aamu-taivaalliSta
-kirvoja oli aivan tolkuttomasti- voitteko kirvat ×miljoona muuttaa muualle? Ei miellyttävää!
-mökkikirjastoon tein nopean ja tehokkaa iskun...mm Kinsellaa ja Mankelia, nyt on millä "mässätä"

On myös
- nautittu lumoavasta kauneudesta
- nautittu saunan jälkeisestä raukeudesta ja b luokan makkarasta
- soitettu videopuheluita pojille joka päivä: hah eivät ne äitiä halua nähdä vaan koiran! Keskustelut ovat lyhyitä ja ytimekkäitä - koira tuijottaa luuria hämmentyneenä kun pojat höpöttää: "mitä mun rakas höpönassu" "mitä sulle kuuluu?" "Oma rakas"
-ajatuksia perattu, tuntuu että olen pikku hiljaa saamassa otteen liaanista ja itsestäni

Eli kaikki hyvin tämän mökkikesän saralla. So far so good. ....Huomenna paluu sivistykseen,  ja poikien luokse. Ja säätiedotuksien
perusteella myös sateiden...;)



8 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Ja hyvältä kuulostaa mökkeily. Kirvoja on ihan mielettömästi. Onko nyt joku erityisen hyvä kirvavuosi ja mitä se tarkoittaa!? Ihanaa, aurinkoista kesää toivottavasti.

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia! Ja hyvältä kuulostaa mökkeily. Kirvoja on ihan mielettömästi. Onko nyt joku erityisen hyvä kirvavuosi ja mitä se tarkoittaa!? Ihanaa, aurinkoista kesää toivottavasti.

    VastaaPoista
  3. Mä en ymmärrä tätä järkkyä kirvahyökkäystä!! Koska kuitenkin olen optimisti, voisiko se tarkoittaa, että kesästä tulee Super hauska ja rakkauden täyteinen?
    ;)

    VastaaPoista
  4. Mä en ymmärrä tätä järkkyä kirvahyökkäystä!! Koska kuitenkin olen optimisti, voisiko se tarkoittaa, että kesästä tulee Super hauska ja rakkauden täyteinen?
    ;)

    VastaaPoista
  5. Täälläkin viime viikonloppuna käytiin eväsretkellä ja niskaan satoi kirvoja..! Yäk.
    Mutta ehdottomasti olen mukana luonto-ohjelmassa! (Voidaanko vaikka mennä luontoon piknikille viinipullojen kera ja bongailla muurahaisia?)

    VastaaPoista
  6. Vautsi miten ihanalta kuulosti! Mä en ole vielä avannut mökkikautta, kun pitäisi lähteä ensin sinne siivoamaan hiirenpapanat pois kaapeista ja vuoteista. Mutta pian on mentävä, että voi siellä sitten viettää aikaa kesälomalla, joka alkaa jo kuukauden kuluttua.
    Ihanaa viikonloppua kuitenkin vaikka sataisikin!

    VastaaPoista
  7. Sopivassa suhteessa loikoilua ja puuhastelua, siinäpä onnistuneen mökkeilyn avaimet.

    Ihanaa perjantaita <3

    VastaaPoista
  8. Mä lähtisin heti luonto-ohjelmaan, olen tehnyt useita hienoja bongauksia. En nyt viitsi alkaa niitä luettelemaan, kun kirjoitan kännykällä ;) mutta ihan kärkipäässä on petolintu ja harmaavarpunen, jotka olen aamulla bongannut peilistä.

    Ihanat pojat, jotka haluaa lässyttää puhelimitse koiralle :)

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!