perjantai 13. toukokuuta 2016

Tää on ollut uskomaton matka

Tietyn aikaa matkasta olen kulkenut vanhana Elisana ja sitten on ollut tää uusi matka, kun kävin äskettäin mökillä, se kupla on ollut jännittävä, se mökillä samoilu on ollut matka.

Mökillä näin tähtiä, kurkistelin paljon iltaisin ikkunasta. Ihailin kuuta ja saturnuksia (kyllä monikko).

Ja sit mun koira oli upea. Se oli tosi upea ja mulla oli tosi paljon suuria tunteita. Ja tunteet oli tosi pinnassa.

Ja joo kyllä mua ketutti, mua ketutti kun en saanut deittejä siellä metsässä. Vaikka yritin. Kerran pidin päälläni muita kuin pepusta virttyneitä verkkareita. En ymmärrä miksi kukaan ei huomannut.

Keräilin mökillä paljon ulpukoita, ja kerran pyörryin. Metsässä. Tulin tajuihini. Menetin taas tajuni taas menetin sen. Ja tunsin kiitollisuutta ja siinä oli rakkauden symboliikkaa. Pää on ollut koko matkan ajan kusiaispesä, joka on pitänyt tyhjentää tai ainakin muunneltaa muurahaispesäksi, koska ne ovat ahkeria.   

Tän matkan aikana olen löytänyt paljon blogilukijoita, joita en olisi ehkä itse koskaan osannut etsiä, ilman tätä matkaa. Meil on ollut paljon ruusuja, meillä ja muilla. Ne muut on tosin tippuneet. Mut se on sitä mökkihöperyyttä.

Tää matka on ollut hieno, huikea ja mahtava, ja mulla jää tästä muistot. Elämä on tie ja tie on elämä.

Ja vaikka olen saanut uusia lukijoita, te vanhat blogilukijat olette olleet rakkaita, erittäin rakkaita. Tunteita riittää ihan kaikille, rakkautta voi jakaa, matka on hauska. Jotenkin nää tunteet on taas pinnassa ja aitoja.

Mut mä rakastan ja valitsen ne uudet lukijat. Te ootte enemmän kuin mä osasin odottaa. Te olette se, jonka takia mä osallistuin tähän. Te ootte hienoa ja matka. Te muodostatte sen huikean matkan. Ja te kosketatte mua.








Omalla tavallaan oli helpottavaa palata mökiltä, se oli jotenkin niin kuplaa siellä, siellä oli niin paljon. Tunteita. Ulpukoita. Teitä kaikkia lukijoita kohtaan on mukava kaipuu, jota on joutunut vähän aikaa odottamaan, koska oli tää kupla. ....Mut me nähdään taas. :)

EDIT: tämän tekstin "humoristisen" puolen ymmärtää ainoastaan jos on katsonut "The Bachelor SUomi" - Sarjaa. Ja jos et katsonut, good for you :)


14 kommenttia:

  1. Hihii sä voit alkaa käsikirjoittaa Bacheloria, nyt on kai tekeillä Bachelorette :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mulla on joo lahjakkuutta diipadaapan kirjoittamiseen ;)
      Lahja sekin!

      Poista
  2. Kiitos! Olen tosi kiitollinen! Kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tästä yhteisestä matkasta. Mulla on niin paljon tunteita ja kiitollisuutta sua kohtaan. Kiitos. Kiitos. Kiitos.

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Minä kiitän hyvistä nauruista, suuret kiitokset:).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kun nauroit :D!! Palaute on ihanaa!

      Poista
  5. BUAAAHHAHHAAAA! :D
    Todella upea tarina, todella upeasta matkasta! ❤️ Kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muaaahhaa, kiitos sullekin upeasta matkasta. Se on ollut tunteita täynnä ;)

      Ps IHANA toi uusi kuva. Sydän.

      Poista
    2. Voi kiitos! Oli uskomaton matka, jolla se otettiin ❤️ Tunteet oli pinnassa. En kyllä tullut samana ihmisenä takaisin. :D

      Poista
  6. Sarjaahan en seurannut, mutta upea tarina kuitenkin. Sussa on ainesta vaikka mihin. Pus ja ihanaa viikonlopunjatkoa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos muru kivoista sanoista :)
      Valloittavan ihanaa sunnuntaita!

      Poista
  7. Haha,mä jo hetken aattelin, että ootko popsinut ensin sieniä ja sitten kirjoittanut postauksen :D (Mä siis oon niin pihalla tv-sarjoista...)
    Mut siis mäkin olen kiitollinen susta ja matkasta <3 Ihana hassu sinä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, joo en (valitettavasti) käytä sieniä. Tää oli inside kirjoitus sarjaa katseneille....;)

      Pusuja ja kiitos kun olet olemassa. Matka on ollut koskettava kanssasi ;)

      Poista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!

Weekly Report

Viikko meni tosiaankin sairastellessa, ihan plääh. Olo oli koko viikon vetämätön, infernoyskäinen ja nuhainen...ihan jo alkoi v-taa koko pot...