maanantai 23. toukokuuta 2016

Weekly Report

Viime viikolla

- poikien kanssa sujui kivasti, ei isompia vääntöjä, jee
- kuuntelin ihan törkeästi Maija Vilkkumaata, niin paljon huikeita biisejä esim Bonnie & Clyde
- olin flunssainen ja liikunta oli ainoastaan kävelyä doggyn kanssa
- löysin meikkivideotutorialin ja olin hyvin hämmästynyt siitä, että meikkauksessa VOI olla - kun sen "noin kunnolla tekee"- noin monta steppiä. WTF? Olen 42 v eikä mulla ollut asiasta MITÄÄN hajua!?? Naamani on ollut ihan hunnigolla kaikki nämä vuodet! Onkohan mä ainoa tietämätön vai onko nää jotain 20v kikkoja joista 70-luvulla syntyneet ei tajuu (koska näistä ei mun nuoruudessa puhuttu)?
- nautin auringosta
- join aamukahvit ystävän kanssa meren äärellä
- luin hyvän kirjan
- näin maailman ihanimman sinkkuelokuvan How to be Single ja VAADIN...itse asiassa määrään, että kaikki sinkut käyvät sen katsomassa. IHANA, fiksu ja naseva leffa. 
- aloitin olohuoneprojektin,  no ei ihan vielä valmista... Mutta kyllä täällä jotain edistystä tapahtuu.

VIIKON LÖYTÖ: Vohvelirauta Lindlistä hinnaltaan 12 eur. Pojat innostuivat itse tekemään vohveleita monena päivänä ITSE!  Oi iloa!

VIIKON ILO: Aloitin sandaalien käytön ja löysin vanhat valkoiset farkut :)

Iloa uuteen viikkoon kultaiset!


4 kommenttia:

  1. Teidän perjantai-ilta kuulostaa kyllä niin superilta :) Tuollainen tekee joskus niiiin hyvää. Valoisaa ja ihanaa kesäistä viikkoa, muru ♥

    VastaaPoista
  2. Hih kai sitä on niin monenlaisia tapoja tehdä meikkejä.....oikea ja väärä :)

    Varjostuksia teen minäkin, mutta en noin paljon kuin tutorialin meikkaaja.

    Iloista viikkoa!

    VastaaPoista
  3. Kuulostaa hyvältä. Ja asu on raikas ja kiva!

    VastaaPoista
  4. Kiva viikko sulla ja ihana paita!

    Heh, tuo meikkitutoriaali... no joo. Multa on kans kaikki tuo jäänyt, jos mä tekisin meikkitutoriaalin, niin tulis varmaan kommenttia just siitä miten "väärin" teen ja miten liian vähän meikkiä menee :D. Lienee meidän yli nelikymppisten "vika".

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!