lauantai 30. heinäkuuta 2016

itis ja rakkausjuttuja

Olipas hauska aamupäivä tänään. Nähtiin Pinkin kanssa pitkästä aikaa ja niin, että pääsin kuulemaan KAIKKI miehestä/uunituoreesta rakkaudesta.

Sanoin kyllä, että mies PITÄÄ vielä tarkistuttaa mulla, mutta niin hyvältä tyypiltä se kuullostaa, että ei oikeasti tarvitse. Olen niin happy, että ystävä on AIDON onnellinen, huokuu rakkautta/aidon hyvää sädehdintää. Ja samalla toimiii loistoesimerkkinä siitä, että tuolta VOI LÖYTÄÄ hyviä miehiä. Voi voi, ne vaan pitää löytää (hmm...huoh...)!



Ilokseni myös laskeskelin, että Pinkin rakkausmatch oli 8%. ELi vielä on mulla treffailemista/matkaa maaliin.... johan sitten (varmasti!!) matchaa. Totta mooses!

Between, toinen sinkkuystäväni muuten oli saanut maailman hassuimmat pakit. Mies t-viesteili hälle, että "oli kivaa treffeillä mutta valitettavasti SUPERLIEKKI puuttui." Kaikkea me tytöt olemme kuulleet (ja tietty itsekin antaneet pakkeja), mutta tää oli ihan toppen. :D Huumoria pitää repiä sieltä mistä sitä saa.

Mutta juu vielä tähän aamupäivään. Pinkin syysgarderooppia pistettiin uusiks ja bomber-takki tietty hankittiin. Alkuperäinen plääni oli se, että mä toimin personalshopperina, mutta Itäkeskuksen Veromodasta löytyi ihan huikean ihana, suloinen ja kiva myyjä (Pinkin tuttuja) joka tarkkasilmäisesti palveli/ehdotti/möi Pinkille ihanat asukokonaisuudet. Minä vaan huutelin joo/ei/öhhm/omm - huutoja, teeskentelin miestä ja loikoilin pukukopin mukavilla tuoleilla. (Vaikka kuohari puuttui.)

Huippu päivä! Kiitos Pike = Pinkki...Pike on sun uusi lempinimi, miten en keksinyt sitä aiemmin???!  Sopii sulle kuin nenä päähän.


2 kommenttia:

  1. Hauskan hauska päivä, mutta NONNI, bomberissa mä näytän rekkalesbolta ton kuvan perusteella. Juuri niinkuin epäilinkin :)

    Lisää mukavia päiviä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rakas Pike, no susta nyt ei saa rekkalesboa millään. ;D
      Takki oli mun mielestä super kiva varsinkin sen ihanan mekon kanssa.

      Mä tilasin just vihreän bomber takin H&M:ltä.

      Poista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!