keskiviikko 3. elokuuta 2016

Opin olemaan antautumalla


PMMP:n kappaleessa lauletaan näin

Tässä elämä on:
oma, kallis, ja tarpeeton.
Joki joutava laineillaan
mua lastuna vie mukanaan,
ja ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.



Minäkin uskon, että parasta elämässä on olla/elää antautumalla. Elämää ei voi kontrolloida- asioden hyväksyminen on se juttu.
Olenkin nyt loppukesästä - ainakin hetkittäin - antautunut:



- olen antautunut sinilevälle ja hirvikärpäsille 
- olen iloinnut ystävän yllätyksestä, sain hälle turhat kynsilakat uusiokäyttöön!! Iloa potenssiin 2 koska olen ultimate kynsilakkatyttöjä (iloa jaoin myös siskolle ja äidille). Kiitos ihana Ira, sulla on kyllä antamisen armolahja.
- löysin Marks and Spencerilta rintsikat ja alkkarit - tulivat tarpeeseen, koska alusvaatteeni unohtuivat suurimmaksi osaksi kaupunkiin ja olo alkoi olla hiukan liian HIPPI ;)
- olen powerkävelyt siskon kanssa  = ❤ ONNI
- serkun lapsen rippijuhlat olivat hurjan hauskat. Mulla on niin kivat ja rennot sukulaiset! Kiitos ihanalle serkulle!
- olen saunonut niin paljon, että sormen päät ovat joka ilta ryppyiset ja muutun pian saunatontuksi tai jotan ;)
- tikkaa on heitetty ja (vain) hiukan kyllä mieleni pahoitan, että häviän aina sekä lapsilleni että siskolleni

- olemme tehneet fyysistä työtä puusavotan muodossa, olipa tehokasta ja hikistä hommaa
- olen syönyt herneitä ja marjoja niin että napa napsuu


Antautumista itse kullekin - nautitaan vielä kesästä nyt kun helteet (kuulemma) palaavat!

Lakkoja lakkoja lakkoja...

8 kommenttia:

  1. Viisaita sanoja, muru ♥ Mä oon taas jälleen kerran miettinyt noita samoja. Että pitää osata antautua elämälle ja hyväksyä asiat, sillä joitain asioita vain ei voi muuttaa. Haasteita ja esteitä tulee (ja menee). Kun ne hyväksyy, eikä tappele vastaan, pääsee vähemmällä. Joidenkin asioiden voi vain antaa olla ja jossain vaiheessa ne ratkeavat kumminkin sen enempää hötkyilemättä. Tämän kaiken kun vielä oppisi oikeasti tajuamaan, eikä tarvitsisi tankata tätä samaa läksyä 365 kertaa vuodessa :D

    Puss ja superihanaa nähdä!!! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen kun oppisi, asioiden hyväksymisen. Sitä läksyjä taidan tosin tankata loppuelämän 😊

      Poista
  2. tää on niin totta!
    mitä vähemmän elämälle haraa vastaan, sitä helpompaa on olla.
    Miten sen voisi oppia ja sisäistää?

    VastaaPoista
  3. Elämässäsi on taas ollut ihania juttuja. Tavallinen elämä ilman suurempia yllätyksiä on kyllä ihan parasta. Mukavaa elokuuta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tavallinen on jees. Ihanaa elokuuta!!

      Poista
  4. Serkku kiittää saamastaan positiivisesta palautteesta! ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä Super mukavaa 😄😄 iloa!

      Poista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!