torstai 27. lokakuuta 2016

Sadepäivän positiiviset

Voisin kertoa teille kaksi listausta kuluneesta alkuviikosta:

Ensimmäinen niistä olisi turhan tärkeilevä stressikertomus, joka alkaisi esim sillä huomiolla, että on satanut koko päivän,  mulla on x määrä maksamattomia laskuja, kämppä on hävityksen kauhistus, en ole urheillut 3 viikkoon (koiralenkit eivät ole urheilua) ja joudun lainaamaan rahaa pikkusiskoltani.

Toisaalta tykkään enemmän toisesta listauksesta. Sellaisesta jossa yritän kääntää katseen valoisaan:

  • sairaan siistiä, että pitkään työtä etsinyt ystävä sai tänään työpaikan!!! Juhlistimme onnellista tapahtumaa syömällä nepalilaisessa ravintolassa, jonka Panek Paneer oli suussasulavaa (ja halpaa!). So happy!
  • laiha sopu erään ihmisen kanssa. Laiha sopu on parempi kuin lihava riita, senhän tietää kaikki.
  • OP Pohjolan asiakaspalvelu. Sain päätöksen rikki menneen läppärin osalta muutamassa päivässä (!!). Hurraa.
  • Ex-Onnelliset MTV:llä. Kyllä Johanna Vuoksenmaa osaa, jumankekka!
  • (näin kukkahattutädin näkökulmasta epäsiistiltä pojannulikalta näyttävän) Mikael Gabrielin aitous. Jätkä on niin mainio Vain elämää-sarjassa. Aito, herkkä, lahjakas. 
  • naapurin sinkkumies, joka lupasi pitää mulle peukkuja työnhaussa. Asian kyllä voisi kääntää neutraaliksi  koska hän lisäsi vielä: "turha toisaalta pitää peukkuja jos et ole aktiivinen hommassa"! Hmmm...Kyllä minä olen, mutta valikoivasti/harkitusti!!!!!!

Olihan sitä tässä, niin paljon hyvää!
Mikä sinua on ilahduttanut lähiaikoina?

viik
Jossain ei sada...Kuva Turkista syyskuussa





 

4 kommenttia:

  1. Pienistä puroista jne... Iloitaan pienistä, kun isojakaan juttuja ei ole tyrkyllä 😊

    Ja hei, tee ihmeessä Sweater Weather Tag -haaste ❤️

    VastaaPoista
  2. Oikea ja inspiroiva asennne. Hyviä juttuja!!!!
    Vakava ja harkittu aktiivisuus on erityisen hyvä!

    VastaaPoista
  3. Minä olen myös sitä mieltä, että katse kannattaa kääntää positiivisiin.

    Minun ilonaiheita on ollut sushibuffet, vesijuoksu ja se, että töissä projektin työläin vaihe on valmis :)

    VastaaPoista
  4. Ehdottomasti kannattaa ajatella positiivisesti. Minä saan tehdä kunnolla töitä sen eteen, että keskittyisin asioiden hyviin puoliin. Tällä hetkellä tosin positiivinen ajattelu on helppoa loman ja auringon ansiosta, mutta toivottavasti saan pakattua tätä asennetta myös matkalaukkuun! Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!