perjantai 4. marraskuuta 2016

Ärsyttää!!

Eilen himotti ja tänään ärsyttää...niin se menee naisen mieli, ylös alaisin ding dong!

Mua niin nappasi tällä viikolla pieleen mennyt hammaslääkärikäynti. Olin varannut ajan hammastarkastukseen jo kesällä, joten tarkastus tuli oikeasti tarpeeseen.

Iloisesti tepsuttelinkin lääkärille keskiviikkona klo 15. Annan kelakorttini virkailijalle joka tokaisee minulle, "ei täällä mitään aikaa ole". Olen äimänä, selailen kalenteriani ja näytän kalenterini merkintää. Ruutua tuijottava lopulta tokaisee, että "sulla oli aika tän viikon maanantaina klo 15, etkä tullut". Sitten hiljaisuus, katse ruutuun, katse takaisin asiakkaaseen, lyhyt "etkö jo tajua" -tuijotus ja kertaus siitä, että "et ollut tullut sovitulle käynnille". Yritän kertoa, että EN KOSKAAN, koskaan jätä sovittua aikoja perumatta/aina tulen paikalle, että minulle on varmasti annettu väärä päivämäärä ajanvarauksessa.... Nyökkäys johonkin suuntaan ja toteamus, että "soita hammashuolloin asiakaspalveluun". Katse takaisin ruutuun. Voi kiesus mitä "asiakaspalvelua"!!

No hammashuollon asiakaspalveluun sitten soittamaan! Sain uuden ajan joulukuun loppuun ja reklamaatiota ei (kuulemma) kannata tehdä (keskiviikkoisen ajan osalta) koska olen saanut kännykkääni muistutus t-viestin, jossa oli mainittu oikea  maanantainen päivämäärä. Tuota t viestiähän minä en rekisteröinyt/lukenut ollenkaan, näinhän koko ajan OMAN kalenterimerkintäni joka oli keskiviikolle. Ja että "jos reklamaation haluaa tehdä 41 euron laskun (missatun ajan osalta), se pitää tehdä kaavakkeelle (joka mulle voidaan lähettää postitse) joka pitää täyttää ja  lähettää taas itse postitse jollekin päälikölle  x.  Huoh! Voisiko homman tehdä vielä vaikeammaksi!

Että näin meillä.

Kuin kirsikkana kakun päällä, purin eilen salaattia syödessäni pähkinään ja se aloitti infernaalisen hammassäryn. Buranaa on mennyt. Eli nyt hammaslääkärille juurikin lähdössä.... Damn!!

Ps. Olen kyllä muutoin (periaatteessa) aivan vallan hyvällä mielellä, pääsen huomenna Tallinnaan mainiossa naisporukassa! Jihuu! 


Kivaa perjantaita kaikille!! 

2 kommenttia:

  1. Ääk ja voi ei... Hammasjutut on muutenkin niin syvältä. Saati jos kohtaa tuollaista tympeää asiakas"palvelua". Voi jestas.

    Mutta sitäkin hauskempaa Tallinnan matkaa! ♥ HAve fun, big time!! :)

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti hammassärky helpottaa pian ja pystyt nauttimaan Tallinnasta täysillä!

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!