perjantai 11. marraskuuta 2016

Tänään mielessä

  • Vaatekaapinsiivousvimma. Taas. Aina. Vieläkin tekisi mieli karsia kaappia entistäkin rankemmalla kädellä.
  • Kodinsiivousvimma. Kuka siivois tämän jättikaatopaikan?
  • Kirjaston rästimaksut ja myöhässä olevat kirjat. Enkö mä oikeasti koskaan opi? Yliarvioin alati lukunopeuteni ja käytettävissä olevan ajan.
  • Niin kaunista tuolla ulkona, aurinko paistaa, pakkanen paukkuu  ja hanget hohtaa. Ja valo!!!! Talvi on nyt kauneimmillaan!
  • Löysin Netflixistä Gilmoren tytöt - mikä ihana ihana sarja. Miten olen missannut tän aiemmin...eli n 20v?
  • UUsimuusa -sivusto, tykkään tosi paljon. Lue esim tämä juttu: Katso nämä sarjat jos rakastit (tai vihasit) Girlsiä tai Asioita joita teemme kun olemme yksin
  • Vain elämää- sarjan vika jakso tänään. Pian perjantain itkuterapia siis päättyy....
  • Tänään tiedossa myös kauneusilta kasvonaamioineen ja kuorintoineen
Eeva Kolua lainatakseni: "Näetkös? Vaikka olet yksin, et ole yksin. Ei täällä kukaan muukaan ole ihan normaali."

Kivaa viikonloppua murut!!

10 kommenttia:

  1. Mä hurahdin kesällä tuohon Gilmoren tyttöihin. Katsoin kaikki jaksot :D Ukkokulta kun oli yötöissä, neiti nukkui, äiti katsoi Gilmoren tyttöjä. Sarjasta julkaistaan Netflixin minisarja vielä tässä marraskuun aikana. Siksi oli pakko katsoa nuo vanhat jaksot ensin. Joululomalle uuteen kotiin ajattelin säästellä tuota minisarjaa.

    Siivousvimmaa olisi täälläkin, mutta ei vain onnistu. Toisaalta tekee hyvää välillä vähän löysätä.

    Ihanaista viikonloppua ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana sarja kerrassaan, upeaa dialogia ja niin itkettäviä ja naurettavia kohtauksia samanaikaisesti. Onneksi löysin sarjan!! Mulla on menossa 3. tuotantokausi....:D

      Löysääminen on hyvä, mulla se vaan on jatkunut jo hiukan liian kauan mitä tulee siivoukseen :D

      Ihanaa viikonloppua!

      Poista
  2. Mullakin olis tarve siivota vaatekaapit, mutta uh - mistä aika ja energia..? Ehkä teen sen suhteen saman kuin parvekkeen kanssa, jonne jätin jouluvalot viime joulun jäljiltä. Ja kas, nyt ne olivat siellä valmiiksi. Sama juttu kesävaatteiden kanssa, tadaa! Ne ovat valmiina kaapissa ensi kesää varten. Ja kuka niitä talvivaatteita sieltä varastosta nyt tarvitsisikaan...

    Ihanaa viikonloppua! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tällä hetkellä täysin LAMAANTUNUT mitä tulee tohon kaappien siivoukseen. Homma näyttää elefantilta....enkä vaan saa aloitettua.
      Jospa tänään?? Ta sitten ei.

      Ihanaa sunnuntaita!

      Poista
  3. Mäkin rakastin Gilmoren tyttöjä kauhiasti. Nyt katsoin jonkun jakson uudestaan ja jäin hämmästeleen, et miksi ne kaikki tyypit puhuu niin imputin nopeesti ja takeltelematta. Miten ne osaa?
    Ja kylläpäs ovat kaikki niin nokkelia..

    Siivous ois ajankohtaista täälläki, mut ku ei nappaa niin ei.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on niin totta, se nopea dialogi (=pälpätys) on sarjan suola. Ehkä olen pälpättäjä itsekin....

      Siivous sucks. :D

      Ihanaa päivää!

      Poista
  4. Nostan hattua siivousvimmalle. Minulle se ei yleensä ikinä iske. Jos niin pääsee käymään, niin keitän kahvit ja kas se onkin jo kadonnut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah sama mulla, mulla on vimma, joka pyörii pääni päällä, mutta ei pääse käyntiin tai käytäntöön.

      Aloittaminen on vaikeinta. EHkä aloitan huomenna. :D

      Kivaa sunnuntaita!

      Poista
  5. Ihmettelin eilen aamulla, miksi vaatehuoneessa lattiatila vaan pienenee koko ajan? KUKA tekis sille jotain? Täältä se vastaus löytyi: sinä, sitten kun oot omasi siivonnut....tervetuloa! ;)
    Toivottavasti sun viikkis on kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah mä ajattelin että jos SÄ tulisit tänne. Mä en saa aloitettua. En vaan saa. Hyydyyn ensi metreillä. Plääh.

      Kivaa sunnuntaita ja tsemppiä vaatehuoneen siivoukseen.

      Poista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!