Kivoja juttuja voi sattua sille, joka tykkää

tiistai 28. helmikuuta 2017

Olen miettinyt, että haluaisin antaa teille jotakin. Ihan vain kiitokseksi siitä, että luette, kommentoitte ja olette. Päätinkin ihan omakustanteisesti ilahduttaa teitä pienellä arvonnalla. Arvonta on avoin kaikille!

Lukijaksi voi halutessaan liittyä arvonnan aikana (linkki oikealla). Toisen arvan saat lunastettua tykkäämällä Sutkautuksia  fb-sivuista (kuvake oikealla reunassa tai sitten klik) ja siellä olevasta arvontapostauksesta. Muistathan kertoa kommentissa, monellako arvalla olet mukana ja anonyymit - muistakaa s-postiosoite. Osallistumisaikaa on sunnuntai-iltaan 5.3. klo 21 asti. Suoritan arvonnan maanantaina 6.3.

Niin ja se palkinto!! Palkintona on Bodyshopin suosikkituotteeni Shea Classic Picks- lahjapaketti, joka sisältää
  • Shea Bath/Shower Gel 250 ml
  • Mini Shea Body Butter 50 ml
  • Mini Shea Body Scrub 50 ml
  • Shea Soap 100 g
Aika kiva pakkaus vaikka itse sanonkin :)
Kaikkea ihanaa kaikille ja parhaita tuotteita yhdelle toivoo: Elisa

25 kommenttia :

  1. Ihana paketti❤. Mutta miten ihmeessä mä en näe sellaista lukijapalkkia tuossa oikealla, liittyisin ilman muuta joukkoon mukaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pah mä oon niin käsi näitten ATK juttujen kanssa....nyt pitäisi olla OK :D

      Olin vissiin unohtanut painaa "tallenna".....;)

      Poista
  2. Hip hei, kahdella arvalla mukana tiätty ❤ Body scrub tekis nyt kutaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puss, scrub tekisi tännekin niin kutaa...
      Kuorin itseni aina saunassa omin käsin...ja olen vakuuttunut, että tän voi tehdä kivemmin :)

      Poista
  3. Mä haluun kans! Kahdella arvalla mukana :)

    VastaaPoista
  4. Yhdellä arvalla mukana totta kai!

    VastaaPoista
  5. Ihanaa, kun haluat muistaa seuraajiasi ♥ Olinkin lukijasi ja fb-sivusi seuraaja on entuudestaan, joten kahdella arvalla mukana ihanan tuotepaketin arvonnassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syrämmiä sinne. Ihanaa, että seuraat!

      Poista
  6. Kiva arvonta :) Liityin myös lukijaksi, tervetuloa "kyläilemään" :)

    Maiccu/
    https://mansikoitajavaahtokarkkeja.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Heippa ihana!
    Montakos arpaa mulla on, kun olen jo lukija ja olen seurannut FB-sivuja jo, ja tykkäsin myös tuosta FB:n arvontapostauksesta? No, joka tapauksessa mukana ollaan - ihana arvonta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heips murmeli, olet kyllä superihanuus. Kiitos, että olet sinä!

      Poista
  8. Olen vasta hiljattain löytänyt blogisi. Ihanan elämänmakuinen! :)
    Yhdellä mukana,
    Maisa (pienet.suloisuudet@gmail.com)

    VastaaPoista
  9. Mukana kahdella arvalla :)
    anna_88@luukku.com

    VastaaPoista
  10. Mukana kahdella arvalla.Löysin blogisi vasta viikko pari sitten, mutta sait minusta heti vakituisen seuraajan. :-D
    maria.vuori.karvia@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Mulle!
    KAksi arpaa onnea tuo.

    VastaaPoista
  12. Yksi arpa :) Liityin nyt lukijaksi :)
    hilsan@luukku.com

    VastaaPoista
  13. Ihana palkinto :) Mukana kahdella arvalla. Bodyshopilla on niin ihania tuotteita, että siellä kaupassa menee pää aina pyörälle :D

    VastaaPoista
  14. Kahdella arvalla mukana- body shop mun lemppari ja sinulla piristävä blogi. Ei liian kaupallinen ja osaat kirjoittaa niin inspiroivasti.

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!

Back to Top