Newyorkilainen lammaskoira

keskiviikko 22. helmikuuta 2017

Päätin minäkin New York muotiviikkojen inspiroimana pukeutua pörröiseen takkiin, isoon pipoon, tennareihin ja näyttää melkein  ihan yhtä coolilta kuin kuka tahansa muotialan ammattilainen. Totta mooses suomalaisetkin osaavat pukeutua ison omenan malliin!

Kyllä mielestäni olen asussani aika lähellä autenttista newyorkilaista muoti-ihmistä. Iso marjapuuronvärinen pipo check, kuohkea tukka, pörröinen takki check, tennarit (adidas, merkkiä!!) ja iloinen muotitietoinen virne, enkä mielestäni yhtään näytä rabies-tartunnan saaneelta newyorkilaiselta lammaskoiralta. En sitten tippaakaan!

Ja sitten väitetään, etteivät suomalaiset käytä värejä tai osaa pukeutua. Hah!

Huomatkaa puutarhani runsas ja rönsyilevä muotoilu ;).
 


16 kommenttia :

  1. Kuin suoraan New Yorkista, paitsi ilme. Sen pitäis olla sellainen nenänvartta pitkin ylpeä ilme. Mutta hei, sun aurinkoinen hymy on paaaljon kivempi ja ihanampi ❤❤

    Aurinkoa ja hymyjä päivääsi 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos muru! Mielestäni tässä oli kyllä yritystä vaikka vähän hassulta näytän ;) Todellista maailmannaisen luukkia tässä jo alkaa kaivata pitkän ja pimeän talven jälkeen eli jatketaan harjoituksia :)!

      Pus ja iloa!

      Poista
  2. No mutta, tämä asuhan on just niin cool kuin pitääkin. Ihana pipo. :) Voisin kertoa tarinan, kun suomalainen yrittää New Yorkissa juoda lennossa kahvia kadulla, siinä vauhdissa suomalainen ei, yrityksestä huolimatta, näyttänyt kovin coolilta. Taisi kahvit valua pitkin leukoja..mutta hyvät naurut saatiin. 😀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah mä oon kiikuttanut kanssa kahveja New Yorkissa, eikä se ollut kovinkaan helppoa!! Yllättävän vaikeaa itse asiassa. :D Miksi muuten Nykissä KAIKKI juovat kahvia lennossa?? Ei ymmärrä? EIkö sitä ole kivempi juoda kahvilassa tai toimistossa?

      Kiitos, pipo oli löytö Stockan alesta.

      Iloa päivään ihana!

      Poista
  3. Tota juuri mietin, et jos tavis pukeutuu niihin muodikkaisiin "katuasuihin", niin tulos eei ehkä sama. TAi no, musta sä näytit aikas hyvältä. Mä näyttäisin hullunkurisen kammottavalta.
    Eli mitä tästä opimme. Pue raitapaita leoparditakin kanssa ja laita kuvaa kehiin. Etsit uuden istuvamman takian ja viis veisaat Anna Perhosta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No samaa mietin minä, kun olo oli asussani kuin karvaturrilta konsasnaan eikä tod. miltään fashionistalta ;D

      Mä palaan leopradintakkiin kunhan olen päässyt yli tästä lammaskoirainsidentistä ;) Puss!

      Poista
  4. Sähän oon tosi cool ja ihana! Mä näyttäisin tuossakin asussa vaan dorkalta :D (Miksi muuten kaikki muotivaatteet on sellaisia, että tavallinen tallaaja kuten mä, näyttää vain pöljältä?)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Tuula, mä en kyllä ole yhtään cool tossa asussa...vaan ihan opposite :) Mutta yrittänyttä ei laiteta ja pukeutuminen on leikkiä...erehdyksen ja yrityksen kautta.

      Suukkoja ja ihanuutta sinne!

      Poista
  5. Oot vaan niin cool ja omaat niin ihanan oman tyylin. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mussu, mutta kyllä tuo tyyli meni saunatontun puolelle :D Uudet treenit huomisesta lähtien! Puss!

      Poista
  6. Höpö höpö et sä ole saunatonttua nähnytkään. Pipo erityisesti on täydellinen. Mäkin haluan sellaisen!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana Tiina sanoistasi, mutta en kyllä tohon asuun enää pukeudu. Kerta riitti :D

      Poista
  7. Hyvältä näytät! Mä jatkan vielä toppahousuissa, talvitakissa ja virttyneessä pipossa. Sisävaatteisiin saattaa löytyä jotain uutta (=vanhaa), kun olen pakannut vaatteita aika innokkaasti ja nämä vikat päivät päälle puetaan mitä sattuu löytymään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen verra lunta tuli tännekin eilen, että toppahousuissa/jättiteltassa jatkan minäkin tänään! Ihanaa lomaa Minna!

      Poista
  8. Hyvältä näytät! Mä jatkan vielä toppahousuissa, talvitakissa ja virttyneessä pipossa. Sisävaatteisiin saattaa löytyä jotain uutta (=vanhaa), kun olen pakannut vaatteita aika innokkaasti ja nämä vikat päivät päälle puetaan mitä sattuu löytymään.

    VastaaPoista
  9. Ihanalta ja coolilta näytät! Mä näyttäisin ihan hölmöltä. �� Piristävä tapaus olet. Halauksin, Leonida

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!

Back to Top