sunnuntai 5. helmikuuta 2017

Voihan tyylittömyys!

Haluan heti tuoda esille, että minähän olen pelkkä tavis, minulla ei ole  vaatetusalankoulutusta, en ole muuta kuin wanna be -muotitoimittaja, mutta mielipiteitä minulla riittää. Ja koska Suomessa vallitsee sananvapaus, minun on pakko avata suuni.

Olen käsittänyt, että itsenäisyyspäiväjuhlien jälkeen, Suomessa gaala/iltapukujuhlat ovat hyvinkin vähissä. Ja koska fakta on tämä, luulisi että niissä juhlissa joita kinkeröidään, niissä pukeutumiseen PANOSTETAAN. Tyylillä

Niin, tämän vuoden Emma-gaala oli (minulle) jotain aivan hämmästyttävää ja suorastaan pöyristyttävää. Kurja kirjoittaa noin kärkevästi ja juuri ko. sanoilla, mutta valitettavasti näin minä ajattelen. Ymmärrän, että juhliin pukeudutaan omalla tyylillä, sillä tyylillä joka korostaa omaa persoonaa, se on jokaisen oma asia. En vain ymmärrä miksi persoonaa tarvitsee korostaa rintavaolla, avonaisella yläosalla, kummallisella telttamaisella rytkyllä - joilla lehtien sivuille pääsee esille? Tämän vuoden naisten Emma-gaalan avainsanat olivat ilmeisesti: paljastava, sähäkkä ja rohkea. OK- näin olkoon.

Katsoin eilen Emma-gaalan, muutaman nettilööpin ja sen perusteella tyyliä onneksi löytyi vähintään kolmelta (3) puvun kantajalta. Tyylikkyyspisteitä ropisi roppakaupalla Paula Vesalalle, Maryam Razaville ja Anni Hautalalle. Kaikkien asusta löytyi tyyliä, yksinkertaista vau-effektiä ja eleganssia.  
Tyylikäs yksinkertainen fressi asu- sopii Paulalle :)

Annin näköinen merenneitoasu. Simppeli. Ei onneksi yhdistetty näyttäviin koruihin. Tukka ihanan luonnollinen.

Yksinkertainen, hillitty asu. Kaunis kokonaisuus.


Emma-gaala asuja lisää kuvattuna mm. täällä. Mm. Jenni Vartiasen voi bongata muovisessa teltassa (yleensä Jenni on upea, mutta ko. asua en ymmärrä. Mielestäni tuossa on tyyliä yhtä paljon kuin kertakäyttösadetakissa), Janna Hurmerinnan Marilyn Monroe-look alike puvussa (ja rinnoista näkee puolet), Sara Forsbergin hääpuvussa.   

Ps. Olipa ihana nähdä Mira Luoti pukeutuneena muuhun kuin mustaan!

Upea!!

Katsoitko Emma-gaalan? Löytyikö hittejä tai huteja?

2 kommenttia:

  1. En katsonut, mutta pitipä klikata laittamasi linkki auki. Me Naiset lehden kuvissa olevat vaatteet olivat pääosin joko susirumia tai todella outoja, muutama tavallinen ja kaunis poikkeuksena. En ymmärrä, mistä artistit ovat noin huonosti istuvia, kummallisia rättejä löytäneet. Janna Hurmerinnan puku oli minusta todella mauton :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että joku toinen sanoo ääneen asian: asut olivat joko rumia tai outoja. Mä jo ajattelin, että olen niin mummeli, etten enää tajuaa tyylistä mitään. :)

      Toisaalta ehkä musiikkiartistit ovat niin taiteellisia, että he kulkevat asuissaan omia polkujaan?

      Janna Hurmerinnan asu huutaa: katsokaa mun rintoja. Se on vaan niin tyylitöntä! Less is more.

      Poista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!