perjantai 24. maaliskuuta 2017

Mango yllättää

Vaikka järven jäällä vielä tallustellaan, hypätäänpä kuvainnollisesti kesäisille niityille.  
Oletteko käyneet vähään aikaan Mangossa?

No minä en ole, enkä ole montaa kertaa koskaan aikaisemminkaan. Löydän itseni kyllä Zarasta melko usein, mutta nyt täysin yllättäen - tämä tuli minulle täysin yllätyksenä en ollut tällaista pyytänyt - täytyy sanoa, että Mango alkaa (hinnoillaan ja jopa laadullaan) vetää pitemmän korren. Tällä viikolla piipahdin Mangon nettisivuilla,  ja nyt täytyy ihan kannustaa kaikkia: tsekatkaapa Mangon kevät 2017 muoti. 

Joko Mango on uudistunut tai sitten minä olen taantunut, mutta tuon halpis vaatettajan imagolla porskuttanut espanjalainen putiikki onnistuu 2017 kevätkatalogillaan kerrassaan inspiroimaan.

Mahtavaa perjantaita!
 
Kuva

Kuva

kuva
 
Kuva

6 kommenttia:

  1. On muuten tosi hyvännäköisiä vaatteita. Tuo alimmainen mekko olisi ihana kesälomavaate.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mango kyllä yllätti positiivisesti, jossain vaiheessa ajattelin, että se on rättikauppa melkein pahimmasta päästä. Mutta kevämallistot ovat näköjään Mangon vahvuus!!

      Kesää odotellessa :)

      Poista
  2. Meiltä noi molemmat liikkeet puuttuu :( mikä tietenkin harmittaa ihan vietävästi. Henkkamaukkoja on joka nurkalla, jotain uutta saisi Ouluunkin tulla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun tulee käytyä harvemmin Mangossa, vaikka keskustan Kampista liike löytyy.

      Mä niin toivon, että saatte Zaran ja Mangon Ouluun! Se olisi oikeus ja kohtuus! Puss!

      Poista
  3. Ihana takki ja veska, mutta Mangon vaatteista ei varmaan meikäläiselle löydy sopivaa kokoa hehe. :) Kivaa viikkistä ihanuus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi takki oli kanssa ihan mun juttu....Leikkaus ja väri = perfect

      Mangon koot ovat totta puhuen pieniä, siitä Mangolle pieni miinus ja "kritiikinomaisia terkkuja ja nyrkinpuistelua Suomesta". Ne Mangon suunnittelijat voisivat miettiä vähän enemmän pohjolan naisia kuin niitä pikkuruisia espanjattaria...;)

      Ihanaa viikkoa muru!

      Poista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!