Parasta juuri nyt

keskiviikko 22. maaliskuuta 2017

- maanantaiset ulkoilutreffit ex-heilan (vuodelta 2011) kanssa, jotka olivat oikein kivat ja rennot.

Hiukan nauratti kun tavatessamme toinen kertoi, että minä olin kuulemma jäänyt  mieleen mm. "purkkaa jauhavana tyttönä" (wtf??) ja mun oli taas pakko sanoa, että toinen jäi mieleen " miehenä, joka jäi velkaa mulle leffalipun!" Oi elämää :D!

Kävimme koirakävelyllä Uutelassa ja joimme kahvit Kampelassa jälkikäteen. Koirillammekin synkkasi...Pari viestiä olemme jälkikäteen lähetelleet, mutta mitään ehdotusta en ole saanut....Let's see what happens.

- SKAM, norjalainen sarja ystävyydestä, rakkaudesta, seksistä, pettämisestä, ryyppäämisestä ja juhlimisesta. Sarjasta kohkattu jo pitkään ja vasta nyt sen löysin....taivaan kiitos löysin. Minähän en voinut uskoa, että hurahtaisin NUORTEN sarjaan, mutta kuulkaas sarja on niin super uskottava, että se koskettaa myös keski-ikäistä vanhapiika-katsojaa. Pakahduttavaa suorastaan! Suosikkini oli ehdottomasti  2. tuotantokausi (3. tuotantokautta en ole nähnyt), jossa Noora ja William saivat toisensa ....ja sarjan musiikki...esim tämä Passion Pitin kappale kosketti suoraan sydämeen.
- uusi itse raidoitettu tukka. Minä osaava touhukas kampaaja! Uusi ura??
- huominen minireissu mökille. Oi aurinko, tule esiin!!
- haaveet kesäisestä kukkalaukusta. Ihmisellä pitää olla haaveita eikö ;)?  
- Vastaisku Konmarille- sotku on hyväksi



Laukku & other stories


4 kommenttia :

  1. Peukku kaikille kivoille jutuille ja etenkin mökkipiipahdukselle! :) Aurinkoakin pitäisi säätiedotuksen mukaan olla luvassa.

    Kivaa keskiviikkoa! ♥

    VastaaPoista
  2. Tuo laukku on ihan kuin samaa sarjaa niiden MDn baltsujen kanssa, joista postasin juuri.

    Ja tuo sarja pitää kyllä ottaa työnalle, sillänolen muualtakin kuullut kehuja, ja siis ihan aikuisilta. Esikoinen tulee tänään Suomeen eli siinä olisikin oivaa äiti-tytär viihdettä ...

    😘😘

    VastaaPoista
  3. Kovasti oon mäkin kuullut SKAMista kehuja. Pitäisköhän koettaa... mä oon kyllä niiiin huono istumaan telkkarin edessä, ei tuu seurattua edes normitelkkuohjelmia juurikaan.

    Mua kiinnostaa teidän tarina. Miten päädyitte treffaamaan uudelleen vuosien jälkeen? Ootteko olleet hiljaa nämä vuodet vai tasaisesti tekemisissä? Mihin/miksi asiat kaatui silloin? Tällaiset ehkälovestoryt tai niiden tapaiset kiinnostaa mua aina :)

    Mä pidän peukkuja, että mökkiaurinko paistaa!!!!

    VastaaPoista
  4. Mulle täysin outo sarja tuo SKAM. Onneksi on joku vieraskin, kun lähes kaikkea tuijotan tuolta ruudusta.
    Mukavalta kuulostivat treffinne. Tuttuja on aina kiva tavata.
    Myös meillä on jatkuva vastaisku Konmarille!!

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!

Back to Top