Leopardiprintti is back

keskiviikko 9. elokuuta 2017

...jos se nyt on koskaan vaatekaapistani pois lähtenytkään. Pantterityttöjä olen vaikka Anna Perho on sanonut, että leopardi kuosit ovat keski-ikäisten naisten epätoivoinen ja viimeinen yritys olla villi ja vapaa. Minä en ole epätoivoinen (vielä) vaikka olenkin keski-ikäinen. Niin ja Villi ja vapaa olen – ja ylpeä siitä!

Tämä Mangon leopardihame on aivan mainio, se kuin ilmaa vaan, ja vilpoinen myös kuumalla kelillä. Mielestäni se istuu hyvin tavallisen teepparin kanssa ja myöhemmin syksyllä vaikka vaaleanpunainen neuleen kera. Ja jalkaan tietty leopardikuosiset avokkaat (alelöytö Zarasta viime talvelta).

Pitää muuten vielä sen verran kehua hamea, että voiko olla mukavampaa pakattavaa, kuin hame, joka ei välitä, millaiselle sykkyrälle sen laukun pohjalle sulloo! "Ryttäysvaatteet" rulettavat!

Iloa kesäpäivään, murut!

ps. Jos haluat esiintyä ingognito pitääksesi runsaan ihailijaparven loitolla, yhdistä asuun eksoottinen  ja raikas hattu.


Kiitos kuvista: Pinkki


9 kommenttia :

  1. Niin ihana muilla, mutta en vaan taivu, paitsi ballerinat taitaa löytyä. :) Sä vaan oot niin cool ja ihailen tyyliäsi, rento ja pistämätön maku sulla <3

    VastaaPoista
  2. Leopardi on kyllä ihana. Mulla on tosin vain huivi, joka varmaan taas syksyn mittaan pääsee käyttöön. En tosin odota sitä, sillä huivi kaulassa tietää sitä, että on oikeasti syksy ja viileää, brrr....

    Näytät tosi ihanalta! <3

    VastaaPoista
  3. Mä olen tosissani alkanut fanittamaan sun tyyliä. Tyylilyyli ❤️

    VastaaPoista
  4. Mä oon saanut tyttäreltäni noit leopardijuttuja..jotenkin välil kyllä puumafiilis..hih..sulla on kaunis asukokonaisuus..jess!!

    VastaaPoista
  5. Olen jo joskus aikoinaan sanonut lapsilleni, että kun minulta alkaa löytyä leopardi-kuosia, niin voivat kärrätä minut suoriltaan vanhainkotiin tai muuhun laitokseen :)
    Ja punamusta(leoardi)kuviollista hellemekkoa ei muuten sitten lasketa ;D
    Ihana olet ja tuo hattu on JES!

    VastaaPoista
  6. Ei hitsin vitsi miten ihana hame, voisin pitää tuollaista itsekin vaikka sitten ajatuksella villi ja vapaa :D

    VastaaPoista
  7. Hyvännäköinen asu! Mä ruletan myös rypistymättömiä helposti pakattavia vaatteita. Mitkään eivät ole sen parempia työvaatteinakaan, kun rypyttömät ja joustavat.

    VastaaPoista
  8. Anna Perholla on paljon hyviä ajatuksia, mutta me kaikki olemme erehtyväisiä, Anna ei vaan ymmärrä, että leopardikuosi on aina muotia ;)

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!

Back to Top