Parasta juuri nyt

- toiveikas olo, kun kakkoshaastis meni torstaina hyvin.
- mansikat. Nyt niitä saa halvalla, itse löysin ex-anopin vinkistä mansikoita 20 eur/ 5 kg. Ja mansikat olivat laatukamaa eikä mitään löllykkää. Iloa oli myös se, että pojatkin jaksoivat perata niitä eli homma ei valunut pelkästään mun käsiin. Olen välillä suorastaan kätevä emäntä!
-  mun rakkaat pojat ja siskon muksut. Mä vaan rakastan niitä täydestä sydämestä ja Helmin  (klik sanoja lainatakseni: "omat apinat on elämän suola, sokeri, etikka ja vaahtokarkki!" Viikolla esikoinen halusi esitellä uimahyppyjä mulle, siinä se teki voltteja mereen, sen silmät loisti- ja jostain syystä tunsin jotain suurta haikeutta, tunteet vyöryivät yli kun ajattelin, ettei se enää välttis kauaa kutsu mua kannustuskatsomoon. Tai ehkä se kutsuu...toivottavasti vielä hetken. Mökillä sain nukkua siskon tytön kanssa, siinä me: pieni prinsessa ja minä koisittiin kymmenen pehmolelun ympäröimänä. Mökillä sain myös auton pesun lapsityövoimalla (palkkiona oli suklaata). Sydän!
- mattopyykki ja mäntysuovan tuoksu.
- rojua kaulaan- buumi, hot of the hottest
- lämpiävän saunan tuoksu, puskissa nuuskivat koiruudet, lasten polskinta järvessä (niille kasvaa kohta suomut), lasi kylmää valkkaria. Elämä = jees.

Mussut








Aurinkoisia päiviä murut!  

6 comments

  1. Minä saan vielä kannustaa omaa poikaa, mutta silleen hillitysti :D Hän on nyt 16v.
    Ihania mökkijuttuja! Voi vitsit, pääsit tokaan haastikseen, hyvä sinä! Nyt sitten jännätään lopputulosta.
    Ihanaa viikonloppua Taru ihanuus <3

    VastaaPoista
  2. Ihanan kesäinen kesä! (ja koira näyttää ihan nallekarhulta uidessaan <3)

    Peukut pystyssä tokan haastiksen tiimoilta, toivottavasti...!

    VastaaPoista
  3. Huippujuttuja! Mä alan kohta kysellä sulta työnhakuvinkkekä, jos pääsis jonnekin edes ekaan haastikseen :D

    Ihanaa aurinkoviikkistä sinne <3

    VastaaPoista
  4. Hienolta kuulostaa kesän tunnelmat. Lapset, ystävät, mökkeily, veden äärellä oleminen, mikäs sen parempaa :)
    Toivottavasti työpaikka nappaa sut porukkaansa!

    VastaaPoista
  5. Ihana kesäfiilis näissä kuvissa! Mä niin tiedän ton haikeuden tunteen kun lapset kasvaa, välilläl tuntuu, että kuopus on ainoa, jota mun seura enää kiinnostaa ja välillä sitäkin kiinnostaa pelit ja videot enemmän... No eilen pelattiin Monopolia yhdessä ja oli hauskaa. Mukavaa alkavaa elokuuta ❤❤❤

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!