Parasta juuri nyt

 - NO KEVÄT, joka on täällä, ja mikä parasta SEN TUOKSU MYÖS. Melkein tekisi mieli vain nuuskutella kevättä samaan tyyliin kuin koiruudet nuuskuttelevat "mitä nyt nuuskuttelevatkaan".  Täällä meillä tosin ulkoilureitit ovat vielä yhtä sohjoa ja mulla edelleen Icebugit käytössä. Voikun ne voisi heivata kuuseen ja kulkea tennareissa!!!


- kaseerasin kylppärin laatikoita ja löysin valehtelematta 10 puoliksi käytettyä purtiloa. Päätin, että ne käytetään NYT loppuun. Esim, rasvat, jotka eivät sovi kasvoille, käytän vartalolle tai jaloille...

- en ole käynyt kampaajalla kohta neljään kuukauteen, ilmeisesti sinne pitäisi ehtiä ensi viikolla tai sitten hyväksyä, että ponnarilla mennään toukokuulle.

- niin kiitollisena siitä, että mulla on työpaikka. Näinä aikoina kun niin moni on lomautettuna tai työttömänä, se on taivaan lahja!

- uusin Anna-lehti ja kirjailija ja sisustussuunnittelija Maaretta Tukiaisen haastis (joka niin kuin minäkin inhoaa siivousta ja hänenkin kaappinsa ovat pommin jälkiltä - my kind of woman).  Hän myös karsastaa hirveän siistejä ihmisiä. " Heidän seurassaan minua alkaa jännittää. Se liittyy kai jonkinlaiseen kontrolliin tai pakkoon." Ja tarkennuksena haluaisin oikeasti olla järjestyksen ihminen...

Maaretta jakaa kodin tavarat kolmeen kategoriaan:






Valoa kevätviikonloppuun, muistakaa aurinkorasva!


10 comments

  1. Kevät on jo siellä <3 Minä en ole käynyt aikoihin kampaajalla. Leikkasin Fiskarin saksilla etuhiukseni. Otsiksesta tuli näköiset :D Meiltä löytyy turhakkeita, tarvikkeita ja merkitteitä - kaikkia ja paljon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se, pikku hiljaa, sitä aidosti iloitseee jokaisesta viherläntistä ulkona!!

      Mä olen talvsinut nyt 2 kk ponnaritukalla ja tää taitaa nyt jatkua vielä tovin. Toisaalta kun etätöitä, who care's?

      Iloa palmusunnuntaille <3

      Poista
  2. Minäkään en ole käynyt ikuisuuteen kampaajalla, raidat roikkuvat kohta puolessa välin päätä :D Olen jo paristi saksinut otsatukan itse. Toisaalta eipä ole ihan hirveästi väliä, että millaisena peikkona täällä kotona oleskelen ;)

    En ole yhtään siivousihminen. Teen sitä ainoastaan siitä syystä, että on pakko.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla sama juttu, sellainen kiva n 4 cm tyvikasvu...ja koska ei raitoja, hiukset rasvoittuvat ärsyttävän usein. Mutta näillä mennään....

      Siivous sucks, varsinkin kun on 2 koiraa (hiekkaa joka paikassa tällä hetkellä) ja kaksi poikaa....Sitä roinan, kenkien ja hikivaatteiden määrää.....YÖK en tykkää.

      Iloa sunnuntaille <3

      Poista
  3. Olipa hieno videopätkä, en muista koskaan nähneeni tuota.

    Minä, joka kävin viiden viikon välein kampaajalla olen ollut nyt hunningolla 13 kuukautta. Otsatukan leikkaan muutaman viikon välein, mutta muuten pistän tukan vaan letille. Ihan kamalaa ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi video on loistava, ja ne sanat :) Paljon hyviä muikkareita.

      Tukkajumalat antoivat mulle valitettavasti niin lättänä hiuslaadun, jotta mun pitäisi pitää tukka suht lyhyenä. Onneksi on keksitty ponnari, vaikka ei sekään kyllä pelasta loputtomiin.

      Oi kuinka ihanaa olisi, jos saisi aikaiseksi letin. :D Iloa päivään <3

      Poista
  4. Minä tein eilen kauppareissun, ekaa kertaa tänä vuonna, lenkkarit jalassa. Ihan mahtava fiilis, kevät <3
    Leppoisaa sunnuntaita sinulle Taruliini <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah mäkin tein kauppareissun eilen tennareissa, koiruuslenkit vielä noilla tönkkösaappailla.... Toivottavasti ei enää kovin kauaa...

      Aurinkoa mieleen Outiliini <3

      Poista
  5. Vielä en ole täältä lumikasojen keskeltä haistanut kevättä, mutta pääkaupunkiseudulla jo tuoksuu varmasti. Mies sanoo, että Eriksnäsin kohdalla kun tulisi eri maailmaan, täällä vielä talvi ja siellä jo kevät. Mutta aivan kohta täälläkin. Odotan lumen sulamisen ääntä eli veden lotinaa, lintujen sirkutusta, auringon säteitä ja kevään tuoksua.

    Ihanaa pääsiäisviikkoa Taru <3

    VastaaPoista
  6. Erittäin kiva. Rakastan artikkeleitasi. Täydellinen!

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!