Mitä Katie edellä, sitä minä perässä

Mitä Katie Holmes edellä, sitä minä perässä. Nyt Katie on bongattu New Yorkin kaduilta Kate Spaden musta-valkoruudulliseen mekkoon pukeutuneena ja kyllä sanon, että tuo mekko on vallan täydellinen. Koska minulla ei ole Katien kukkaroa, löysin melkein samanlaisen version Mangon alesta - 50% (29,50e) On ehkä pakko tilata, varsinkin kun mekko on 100% puuvilla. 

Kuuminta hottia on myös ripustaa kaulaansa kaikki kaulakorunsa. Tai ainakin kolme tai neljä. Kyllä näyttää hauskalta, sanon minä.

Muumimamma on sanonut, että kaikki hauska on hyväksi vatsalle. Minä sanon, että kaikki hauska päällä tai kaulalla, on hyväksi naiselle.

Kevyesti rullaavaa keskiviikkoa,
Taru

Tää biisi <3

2 comments

  1. Mä sanoisin, että kyllä sun pitää toi mekko tilata, se on vaan ihana!
    Kaunista loppuviikkoa TARU HOLMES :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos muru! Saatoin tilata mekon, koska siltä vain tuntui. Muiskuja sinne ihana Outi Holmes!

      Poista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!