Weekly Report

maanantai 27. huhtikuuta 2015


Tällainen tunika olis ihana


Silmäni häikäistyvät autostani!! 
Viime viikolla

  • olin super väsynyt
  • ystäväni inpiroimana avasin suuni työpaikalla pitkään muhineesta asiasta. Hyvä että avasin, puhuminen auttaa aina!
  • hurahdin Lindströmin pihveihin, joita tein viikon aikana kaksi jättikokoista satsia. Niin hyvää ja helppoa tarjoiltuna esim salaatin kera!!
  • tunsin, että olen täynnä tarinoita mutta tällä hetkellä mulla ei ole voimia/fiilistä kirjoittaa niistä blogiin  
  • hoivasin vatsatautista
  • piristin itseäni Marimekon ysmyssä ja löysin aivan ihanan meikkilaukun kulahtaneen vanhan tilalle. Meikkini (ja niitä kuulkaas riittää) saivat uuden ja kauniin kodin!
  • hurahdin verkkarimuotiin, kyllä minäkin!! Ja kyllä verkkareita voi käyttää työpaikalla jos niihin yhdistää jakun! Super mukavat housut!
  • urheilin 1x 5km lenkin ja yhden jumpan verran! Hyvä minä!
  • olin kiitollinen niin paljosta! Exä huolsi polkupyöräni ja vaihtoi uuden renkaan puhjenneen tilalle! Olin niin onnellinen (varsinkin koska pyörähuollot maksavat melkein 100 eur...), mulla on kyllä super exä!  Kiitos!
  • toinen ISO AUTTAVA käsi tuli isältäni, joka haki auton työpaikaltani, ajoi sen kotiinsa, vaihtoi kesärenkaat autooni ja vielä PESI auton ja palautti sen takaisin minulle...  Voiko olla ihanampaa isää? En usko! Kiitos maailman kultaisin isä! Love ya!

Voimia viikkoon, onneksi on lyhyt viikko!

3 kommenttia :

  1. Ihana POSITIIVINEN postaus! ❤️
    Mahtiviikkoa sulle!

    VastaaPoista
  2. Jopas on hyvä viikkorapsa :)
    Verkkarilook näyttää varsin hyvältä ja autohan suorastaan hohtaa.

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!

Back to Top