Hyvin alkoi....

tiistai 26. toukokuuta 2015

arki. Ehkä universumi antoi mulle kivan loman, jotta kestän nyt paremmin kivoja ylläripylläreitä, joita on heti tullut vastaan.

  • työpaikalla on päätetty organisaatiomuutoksesta, joka tarkoittaa sitä, että oma positioni (ja monen muun) katoaa kokonaan. Todella epäkiva uutinen kesälomien ja ihan kaiken suhteen! 
  • sitä saa taloyhtiöltä ylimääräisen maalauslaskun ja miettii mistä rahat siihen
  • sitä kurvaa aamulla töihin sopivaa vauhtia, kunnes eteen osuu bemari, joka soljuu tiellä kiireettömään verkkaiseen tahtiin, noin 10 km alinopeutta. Hissuttelen aikani tuon auton perässä, mutta sitten loppuu (lyhyt) pinnani ja näytän kuskille "pitkiä". Pääsen auton ohi jossain vaiheessa ja loppumatkan tuo auto ajaa mun perässä ja yllättäen....kurvaamme saman firman pihaan ja viereisille parkkiruuduille. Autosta astuu johtajatason ihminen, joka sanoo ”pääsit sitten hiukan ennen mua perille” johon vastaan ”joo mulla on herkkä kaasujalka”. Puhumme melko kepeää smalltalkia, ja toivotan hyvää työpäivää, mutta kyllä mua nolottaa! 
Mihin mulla on niin kiire? Miten lomafiilis voi olla jo täysin tiessään? Jospa lopettaisin heti käyttäytymästä kuin perseeseen ammuttu karhu?
Mutta entä jos olo on kuin perseeseen ammuttu?
http://sass-class-cass.tumblr.com/post/118064314696

6 kommenttia :

  1. APUA. On tosiaan realismi antanut sulle oikein isän kädestä. Raivostuttavaa: jos hetkenkin uskallat nauttia elämästä, kohta tulee näpäytys. No mut kyl sä selviät, ihan varmasti! Näytä kieltä kaikille vastoinkäymisille ja survo tiesi läpi kohti uusia onnellisuuksia! Voimia sulle ihana! ♥

    VastaaPoista
  2. Jos yhtään lohduttaa, niin minä olisin myös hirmustunut matelevasta autosta. (Yleensä noi bemarikuskit matelevat niin kauan, kunnes ohitat sen. Sitten niille tuleekin kauhea kiire roikkua millin päässä takapuskurista. Olenkin tästä tehnyt omat johtopäätökset bemarikuskien äo:sta...)

    Muista hengittää! Asiat järjestyvät, ihan varmasti vieläpä parhain päin ♥ ♥ Puss!! (Mutta tiedän tunteen - tuollaiset jutut eivät tunnu kivalta...)

    VastaaPoista
  3. Terhi: Oli joo vähän oli paluu arkeen läiskäys vasten kasvoja. Positiivista tässä on se, että työt jatkuu, mutta työtehtävät voivat olla täysin erilaisia kuin aiemmin. No voihan tämä olla tilaisuuskin!

    Asiat selviää, pakko vaan hokea tota slogania!
    Iloa ja voimia sinnekin, valoisuudelle!

    VastaaPoista
  4. Tuula: Mua niin harmitti silloin aamulla, etten tajunnut viattomasti hymyillä ja todeta iloisesti johtajalle, että ”oli niin kova kiire töihin, koska olen niin motivoinut ja töitä riittää...”
    Pisteeni olisivat kenties voineet nousta taivaisiin, ehkä jopa ylennys? Hah
    Mä hengittelen syvään ja uskon siihen, että universumi järjestää asiat, asiat järjestyvät!
    Puss sinne kultaiselle!

    VastaaPoista
  5. Voi sua! ❤️ Ikäviä noi työuutiset, ja ylimääräset laskut. Niin tuttua :(
    Ajatus siitä, että jollain on vielä pahemmin asiat auttaa. Kai. Ainakin yleensä mua.
    Vähänkö toi sun autoilu kuulostaa tutulta. Mulla palaa hihat heti, kun oon ratin takana :D Tän viikon saa ajella vuokra-autolla; aika kiva, kun voi olla anonyymi kuski :D
    Tsemppiä Nainen ❤️

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!

Back to Top