Rakkauden kesä 2015

perjantai 14. elokuuta 2015

Olen viettänyt täällä mökillä muutaman päivän ja LOMAILLUT. Todella lomaillut. En muista milloin olisin näin päässyt irti arjesta ja huomannut, että sisällä kuplii rento fiilis.

Olen viettänyt aikaa yksin. Olen aamuisin herännyt virkeänä ja poiminut puuroon mustikat tai vadelmat- fiilisten mukaan. Olen käynyt aamu-uinnilla, lukenut kirjaa. Olen käynyt lenkillä, uinut niin paljon kuin sielu sietää, niin että vieressäni lipuu ohi joutsenperhe.

Tästä kesästä piti tulla mulle rakkauden kesä, mutta kaikki (niin kuin elämässä hyvin usein) meni erilailla kuin ajattelin. Olin ajatellut, että varmasti jotain ihanaa tulee elämääni, mutta mitä pidemmälle kesä eteni selvisi ettei aika ollut siihen valmis. Onkin siis yllättäen selvinnyt, että se ihana - jota odotin - olinkin minä, hah.

Tänä kesänä olen opetellut rakastamaan itseäni. Se ei ole ollut helppoa, enkä sano, että olisin siinä täysin onnistunut, mutta olen ottanut askelia ja olen rakentanut itseäni en kasaan mutta uudelleen.

On uskottava, että asiat tietävät minua paremmin, miten niiden kuuluu mennä. Olen tullut myös siihen tulokseen, että lempeys on tärkeää. Itsesyytökset- tai itseruoskinta ei (ainakaan kohdallani) auta, vaan lempeys ja rakkaus.

Elämä on ihan uskomattoman hieno asia ja kestää vain hetken. On ihan sama, tutustutko itseesi mökillä vai kaupungissa, kunhat aina välillä tutustut. Katsot itsesi peilistä ja tykkäät näkemästäsi.

Ihanaa viikonloppua!
Minä lähden pian hakemaan pojat möksälle! Ja huomenna tulee muu seura :)
Kumpa muistaisi katsoa tulevaisuuteen yhtä uteliaana kuin 3 v.

5 kommenttia :

  1. Huippua, että olet saanut relailla mökillä :)
    Mäkin suuntaan tänään töiden jälkeen maalle. Siellä istun terassin portaille, kuuntelen hiljaisuutta ja lipitän kylmän huurteisen lasillisen (tai kaksi) roseeta!
    Ihanaa viikonloppua, muru!

    VastaaPoista
  2. Ihanaa mökkiviikonloppua! Laiskat aamut aamu-uinteineen ovat ihania - ja sinullahan on ollut huippuseuraakin :)

    VastaaPoista
  3. Tuula: Ihanaa, että säkin pääset mökkeilemään ja loppuillan pläänini on niin täydellinen :D

    Mikä kauneinta viikonloppua koko perheelle.

    Kepponen: Kiitos samoin sinne :)! Täällä on ihan paras lintuseura. Tänään bongasin haikaran (!) ja vaikka siskoni sanoi sen olevan lokki, se OLI OIKEASTI haikara. Olen ilmiselvästi keski-ikäistymässä, kun bongailen täällä lintuja :D

    VastaaPoista
  4. Ihanaa. Sun jutut on vaan niin ihania <3.

    VastaaPoista
  5. Priita: voi kiitos sanoista kultainen. ❤

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!

Back to Top