Dear Diary

tiistai 29. syyskuuta 2015

Haluan rakastaa.
Haluan olla rakastettu.
Haluan tehdä parhaani.
Haluan herätä innostuneena.
Haluan olla aidosti iloinen ja opettaa lapsilleni, että elämä on seikkailu.

Haluan antaa itselleni enemmän tilaa ja armollisuutta.
Haluan voida hyvin - sekä henkisesti että fyysisesti.
Haluan keskittyä ihmisiin, jotka ovat ympärilläni. Haluan hymyillä heitä kohti, katsoa heitä silmiin ja olla heille läsnä.
Haluan löytää luovuuteni, joka on ollut talviunilla.
Haluan olla kiltti myös itselleni, tehdä enemmän asioita, jotka tuottavat minulle iloa.
Haluan kysellä itseltäni tarvitseeko minun todella olla sitä ja tätä tai tehdä näin, kuka sitä on minulta vaatimassa, minä itse vai joku muu?

Minä - niin kuin me kaikki- osaan rakastaa ja vihata, ihailla ja kadehtia, onnistua ja kompuroida, olla rikki ja ehyt.
Minussa on herkyyttä ja kovuutta, keveyttä ja raskautta, vakautta ja ailahtelevaisuutta, vahvuutta ja heikkoutta. Ja olen silti kokonainen.
http://kahlo-coast.tumblr.com/post/129522087773/birdasaurus-a-pair-and-a-spare

Mitä sinä haluat?
Valoa kohti mennään, me kaikki!


5 kommenttia :

  1. Ihana teksti <3
    Mäkin haluan, mutta pirun vaikealta tuntuu.

    VastaaPoista
  2. Ihana sinä :)
    Minäkin tahdon noita kaikkia! Ehdottomasti mennään kohti niitä ♥

    VastaaPoista
  3. Hyvä teksti <3 Viimeiseen lauseeseen lisäisin silti-sanan lisäksi= "Olen silti ja juuri siksi kokonainen" <3 Halaus Tampereelta ihanalle- sulle <3

    VastaaPoista
  4. Helmi: Kiitos kultainen! Kaikkea kaunista ja lempeää sinne!

    Tuula: Vai sinä? jA EHDOTTOMASTI mennään MOlEMMAT kohti niitä :)

    VastaaPoista
  5. Hanna: Sinä viisas ja upea nainen, noin juuri sen piti mennä - halaus Tampereelle!

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!

Back to Top