Hetkellinen vaan ei pysyvä parkaihastus

sunnuntai 6. syyskuuta 2015

Ystävä vinkkasi kuulemma MUN näköisestä Zaran vihreästä oversize- parkatakista ja pakkohan mun oli käydä sitä viikolla vilasemassa. Mähän olen tunnettu (ainakin) kahdesta asiasta; eli siitä, että olen sekä PARKA että raitapaitaihminen. Ja snoopykortti myös.

Yllättävän kiva toi takki mielestäni on vaikka Pinkki varmasti pyörtyy pian siitä, että eräät laittavat päälleen banaanilaatikoita ;D


Takki taitaa mennä palautukseen. Ihan vain koska EN tarvitse enää yhtään parkaa elämääni.

Banaanilaatikkoterkkuja ja pitkää ikää kaikille.

Ja myös rakkaiden ihmisten (tyyli)viisautta kiittelee,
ELisa
http://www.zara.com/fi/en/woman/outerwear/view-all/oversized-parka-c733882p2773332.html





3 kommenttia :

  1. Tosi ihana kun kuuntelet tyylittömän ihmisen mielipiteitä :D
    Jos banaanilaatikko on muotia, pukeudu banaanilaatikkooN! Mä pukeudun sit, kun se ei ole muodikasta koska olen vaatejuntti :)
    NO ei, mä olen vaan hoikkia ihmisiä ihaileva ihminen, joka aina pukeutuis pintaa nuoleviin vaattteisiin jos olis laiha ja siksi sinun pitäisi toteuttaa minun haluni :D

    VastaaPoista
  2. P: Ystäviä kuunnellaan aina, joskus korvat ovat enemmän höröllään ja joskus vähemmän.
    En halua pukeutua banaanilaatikkoon, tällä hetkellä haluan olla fun and fabulous mehukas mangolaatikko tms...

    Hah!
    Toivottavasti nähdään pian ja jatketaan näitä kimurantteja laatikkopohdintoja ;D

    Höps sä mitään vaatejuntti oot, kaukana siitä!!

    VastaaPoista
  3. P: Ystäviä kuunnellaan aina, joskus korvat ovat enemmän höröllään ja joskus vähemmän.
    En halua pukeutua banaanilaatikkoon, tällä hetkellä haluan olla fun and fabulous mehukas mangolaatikko tms...

    Hah!
    Toivottavasti nähdään pian ja jatketaan näitä kimurantteja laatikkopohdintoja ;D

    Höps sä mitään vaatejuntti oot, kaukana siitä!!

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!

Back to Top