Siinä minä sitten annan uudelle tilaa ja annan asioiden loksahdella paikoilleen.

torstai 24. syyskuuta 2015

Puhutaanko pätkä syksystä?

Vihdoin olen valmis luopumaan kesästä ja katsomaan kirkasotsaisesti tulevaan.

Syksyyn 2015, jonka minä vietän nilkkaahipovassa väljässä kukkahameessa, isossa keltaisessa neuleessa, tukka solmussa, katse epäeteerisesti horisonttiin kiinnitettynä. Päätin sen juuri, kun katselin J. Crewin syksyn lookbookkia.

Siinä minä sitten annan uudelle tilaa ja annan asioiden loksahdella paikoilleen.
Syön tukevia ruokia, siemailen teetä tai punaviiniä. Luen jättisuuria kasoja kirjoja ja kotini tuoksuu omenapiirakalta.

Kävelytän talvisaappaita pitkin Helsingin katuja. Hymyilen vastaantulijoille täydellisten aurinkolasien takaa.

Kotoilen, neulon ja kirjoitan yleviä ja briljantteja ajatuksia uuteen muistikirjaani.

Ja lähden joka päivä ulkoovesta vasta kun huuleni ovat kirkkaan punaiset.








SUosikkini!!!



Toinen suosikki!



9 kommenttia :

  1. Tässä kohtaa makumme eroaa aivan täysin. Muhun ei iskenyt yhtään noi vaatteet. Ainoastaan se pinkki poolo + hame erikoisella rusetilla sai minulta hyväksyvän katseen. Noin muuten omenapiirakan tuoksu, kirjapinot ja briljantit ajatukset saavat minulta hyväksyvän katseen vuodenaikaan katsomatta ;)

    Mukavaa päivää!

    VastaaPoista
  2. Kepponen: Se on ihan musta hienoa, että me ihmiset olemme erilaisia. ELämä olisi muuten aika tylsää :D

    Briljantteja ajatuksia ja kirjapinoja sinne!

    VastaaPoista
  3. Mäkin allekirjoitan kirjapinot, omenapiirakan tuoksun (kuka sen leipoo??) ja (epä)eteerisen katseen haahuilemassa taivaanrannassa ♥
    Syksyyn olen jo sopeutunut, mutta jestas, että pimeät aamut syö naista...

    VastaaPoista
  4. kirjapinot, viinilasillinen ja eteerinen katse myös minulle; tyylipuolta täytyy vähän viritellä. (mutta olen kade kenelle tahansa, joka näyttää hyvältä noissa vaatteissa)

    VastaaPoista
  5. Tuula: Mies tietty leipoo piirakan ja sä vaan luet kirjapinoja ja siemailet viiniä.....Sounds like a plan!

    Tää pimeys joo- I don’t like so much....tarvitsen kirkasvalolampun ja PIAN!!!
    Puss!

    VastaaPoista
  6. Marikan polut: Mä niin näkisin sut tossa keltaisessa neuleessa, ihan sun väri ja punaisessa huulipunassa!
    Syysiloa meille kaikille!

    VastaaPoista
  7. Ihanalta kuulostavat sinunkin syyssuunnitelmasi! Tee ja viini kirjan kanssa ihanassa lukunurkassa; mikä sen parempaa? Ja kyllä se syyskelit ovat ihan kelpoja myös ulkoiluun.
    Mukavia syyspäiviä!

    VastaaPoista
  8. Sinulla on kyllä syyssuunnitelmat kohdillaan. Olisipa minunkin muistikirjassani briljantteja ajatuksia. Vaan ei! Siellä on piiitkä lista tekemättömiä ikuisuusrästejä. Kuten vaikka "siivoa lasten vaatekaapit" tai "ompele partiopaitaan noin 20 puuttuvaa merkkiä".
    Kivoja tyylejä. Keltainen on pirtsakka syysväri!

    VastaaPoista
  9. Sari: Syksy on kyllä paras vuoden aika ulkoiluun. Mä tykkään sateesta ja raikkaudesta, mutta eniten toki tykkään niistä kauniista syyspäivistä, jolloin aurinko paistaa ja ruskan lehdet värjäävät maiseman. Iloa viikkoon!

    Nainen talossa: Kiitos, mä tykkään noista asujen väreistä, keltainen erityisesti viehättää silmää.

    Ei mun ajatuksen totta puhuen nyt NIIN briljantteja ole :) Ikuisuusrästejä kirjattuna mullakin, mutta niitä ehtii tehdä sitten sadepäivinä. Ei se ole niin päivän päälle ;)

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!

Back to Top