Weekly Report

maanantai 19. lokakuuta 2015

Alkuviikko oli hyvin väsyisä, töissä oli törkykiire ja stressiä pukkasi. Onneksi olin reipas ja sain itseni 2 kertaa sauvailemaan ja kerran punttikselle.

Voimaa sain – liikunnan lisäksi - monestakin jutusta. Kuuntelin paljon Anna Puun uutta levyä Spotifyistä ja tykkäsin ihan mielettömästi. Biisi "Rakkauden haudalla" on suosikkini, ja moni muukin kappale oli mieleen- hyvästä kappaleesta mielikin voi kirkastua.

Tällä viikolla olen myös miettinyt kommunkaation sietämätöntä painavuutta. Joskus erimielisyyksiä vain tulee, vaikka niitä kuinka yrittäisi välttää. Olen mielestäni varsin hyvä keskustelemaan, mutta ongelmani on etten aina osaa paketoida viestiäni tarpeeksi kauniiseen pakettiin. Vahingossa -vaikka tarkoitusperäni olisivat erittäin hyvät-  (ja oikeasti usein ajattelen läheisteni parasta ja pidän heidän puoliaan viimeiseen asti, olen suorastaan leijonaemo) ....suustani voi hyppiä suuria sammakoita. Mielestäni kommunikaatio on taitolaji, jossa ihmisen olisi hyvä vuosi vuodelta kehittyä. Haluan kehittyä kommunikaatiossa, haluan viestiä asioita napakasti, ystävällisesti ja silti jämäkästi ketään loukkaamatta, ihan jo siksi, että suurin osa ihmisistä on kuorensa alla TODELLA IHANIA tyyppejä. 

VIIKON ILO: Kampaajakäynti. Ihan parhautta. Uusi tukka parempi mieli.

VIIKON ILO 2: Poikien kanssa nähty leffa Inside Out- Mielen sopukoissa.  Inside Out kertoo tarinan Rileysta, Minnesotalaisesta 11-vuotiaasta tytöstä, joka joutuu muuttamaan yllättäen toiseen kaupunkiin. Muutto, uusi koulu ja uudet ympyrät aiheuttavat tytön tunne-elämässä mylleryksiä, jotka koetaan itsenäisinä hahmoina seikkailevien perustunteiden näkökulmasta. Toinen elokuvan tarina siis kertoo, kuinka Ilo, Suru, Kiukku, Pelko ja Inho ohjaavat Rileyn tunteita säätelemällä kontrollipaneelia tämän pään sisällä. Ainutlaatuinen ja erilainen leffa!



VIIKON LÖYTÖ:
Prismasta ostettu Himalaya yövoide. Ihan super hyvä ja hintaa 7 eur.


Ihanaa viikkoa!

3 kommenttia :

  1. Hyvä voide, sopii vanhemmallekin. Viestin sanominen on vaikeaa. Itse olen aivan liian suora. Ja toinen ei tarvitse useinkaan minun totuuttani. Hänellä on omansa.
    Mukavaa viikkoa

    VastaaPoista
  2. Tiedän tuon kommunikaation herkkyyden, itse olen välillä sen verran pahasti faktakeskeinen, että enemmän tunneihminen saattaa tulkita kommunikaationi erilailla kuin tarkoitin.

    Me käytiin syysloman kunniaksi katsomassa sama leffa :)

    VastaaPoista
  3. Mullakin on jokin Himalaya-voide, hinta oli S-marketissa alle 4 euroa ja laatu tuntuu hyvältä. Ihmeellistä :)
    Minä taas olen usein viestinnässäni niin hienotunteinen, ettei viesti meinaa sen takia mennä perille. Eli mun pitäisi opetella olemaan suorempi - eikä kiemurrella ja kaarrella aina jostain uloimpien galaksien kautta, ennen kuin pääsen asiaan...

    Ihanaa syysviikkoa!

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!

Back to Top