Weekly Report

maanantai 9. marraskuuta 2015

Iloa väsy- viikkoon ovat tuoneet:

- hyvät leffat netflixiltä, Ylen Silta ja MTV:n Broadchurch

- teekuppi ystävän kera (ok, ystävä joi kahvia)

- lapset jotka ovat varustettu huumorilla. Äitinsä lapsia. Löysivät tässä yksi päivä mun korkkarit ja tepastelivat/hihittivät niillä kekkuloidessaan. Joinakin päivinä lapset ovat ilopillereitä ja toisina sitten eivät...

- Hiilarit. Vararavinnon tarve on näinä pimeinä aikoina todellista. Tällä hetkellä rakastan Lidlin Ciabatta leipää (ja pastaa). Olen epämuodikkuuden huipentuma tässä hiilarittomien ihmisten maailmassa, mutten välitä.

- Rakkaus. Rakkaus on ollut aina olennainen osa minua, vaikka tällä hetkellä elänkin ilman romanttista rakkautta ja vaikka rakkaus on (ollut) joskus passareiden takana. Tällä hetkellä ystävyys- ja perherakkaus on mulle vain jotain SUPERtärkeää.

- Hyvä ruoka, parempi mieli. Isänpäiväateria rakkaiden ympäröimänä. K. ylitti taas kerran itsensä; kukkakaalikeitto ja pestotäytetty kalkkunafilee uunijuureksineen olivat suussa sulavia. Kiitos.

-   Ensitreffit alttarilla -vauva. Söpö uutinen!











15 kommenttia :

  1. Loistokuvia mukavasta tapaamisesta. Kiitti itsellesi Muru

    VastaaPoista
  2. Loistokuvia mukavasta juhlalounaasta. Oli kiva olla yhdessä!

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Elämä on hetkissä, hetkissä elämämme ;) Valoa sinne!

      Poista
  4. Huumorintajuiset lapset ovat silkkaa ihanuutta! MIKÄÄN tässä maailmassa ei ole niin täydellistä kuin kippurassa nauraminen omien lasten kanssa. ♥

    Kommentoin vielä edelliseen kirjoitukseesi: HOTELLILEIKKI, mikä mahtava idea! :)

    Onnellista viikkoa sinulle, ihana Elisa! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä, Jos joskus saan sellaisen "olen ylpeä lapsistani"- hetken, se on juurikin niitten huumorin tai empaattisuuden vuoksi!! Niiden johdosta liputan lippua korkealle ja nosta kissan häntää hyvinkin ylös!

      Hotellileikkejä ja suukkoja sinne ihana :)

      Poista
  5. Täällä myös yksi, jolle hiilarit ovat elinehto. Ihmisen aivot sitä paitsi tarvitsevat rasvaa ja hiilareita - hermosto ei toimi kuulkaas protskuilla ;)
    Ihanan näköisiä ja kuuloisia juttuja! Valoa ja rakkautta tähänkin viikkoon ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans miettinyt, että MITEN IHMEESSÄ joku voi elää ilman hiilareita?? Mä en vaan voi ja olen samaa mieltä että aivot todellakin tarvitsee hiilareita (ja itseasiassa mun aivot eivät paljon liiku ilman niitä). Ja rakastan pastaa ja leipää ihan liikaa luopuakseni niistä.........

      Rakkautta ja ciabattaa sinne kultaiselle!

      Poista
  6. Mahtavia iloasioita on ollut tässäkin viikossa! Perherakkaus on mun mielestä välistä jopa sitä romanttista rakkautta tärkeämpää. Se aina kuitenkin ajan myötä väljähtyy ja muuttuu tärkeäksi perherakkaudeksi. Myös minä tarvitsen hiilareita ja näin pimeällä myös suklaata! Cloettan suklaa jossa on suolaa ja jäätelövohvelia on aivan parasta tällä hetkellä ja Lidlin Ciapatta on kyllä tosi hyvää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon alkanut miettiä ihan samaa, nyt kun viimeisestä ihmissuhteesta jo vuosi. Perhe ja ystävyysrakkaus on parhautta. Rakkaus ei ole parisuhteen yksinoikeus. Rakkautta, kuten kauneuttakin, on kaikkialla. Ja kun on kerran löytänyt ympärilleen ne oikeat ihmiset, ystävät ja rakastajat, heistä kannattaa pitää kiinni, jollei sydän sano muuta. Vain me itse tiedämme, ketkä ovat meille oikeita, keiden seurassa olemme paras versio itsestämme, keille pystymme avaamaan sielumme. <3 sinne.

      Poista
  7. Minä yritän aina välillä vältellä hiilareita. Mulla nimittäin menee helposti melkein kokonainen leipä :( Siihen on minusta syynä vaan se, että leivät pienenevät ja kallistuvat koko ajan.
    Hauskat pojat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi koko leivän kuluttaminen kuullostaa tutulta :)
      Ihanuutta lomaasi ...nautinautinauti!!!!

      Poista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!

Back to Top