Päivän Pikku Myy transformaatio ja sitaatti

perjantai 8. tammikuuta 2016

Olen vakuuttunut, että musta on muotoutumassa Pikku Myy, muutos on progressiivinen  ja tätä nykyä ilmeinen. Parhautta tietenkin on, että alan näyttää Pikku Myyltä. Cosilta juuri saamani talvitakki tukee eittämättä pikkumyy-tyyliäni (ei haittaa, että takki palautui takaisin lähettäjälle.) Niin, ja kas kun vasta nyt huomasin että mulla ja Pikku Myyllä on paljon yhteistä.

  1. olemme molemmat sinkkuja
  2. pystyn allekirjoittamaan kaikki alla olevat Pikku Myy sitaatit, ne melkein voisivat olla minun suustani lausuttuja: 

"Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa?"  (Pikku Myy)

Omistaminen merkitsee vain huolia ja matkalaukkuja, joita joutuu raahaamaan mukanaan.
- Pikku Myy

"Jos minä löytäisin jostakin tarpeeksi pienen poikaystävän, olisin minäkin kevytkenkäinen" (Pikku Myy)

"Välistä täytyy olla vihoissaan, jok'ikisellä Nyytillä on oikeus suuttua.
Mutta Muumipappa on vihoissaan väärällä tavalla.
Hän ei puhalla mitään ulos, hän vetää kaiken sisään."
Pikku Myy

Ja vielä viimeisenä, tämäkin on mulle tuttua:

"Hän ei osaa suuttua," sanoi Pikku Myy "Se hänessä on vikana."

Olen isoissa päätöksissä super hyvä jahkaaja. Käännän kimuranteissa tilanteissa ja ristiriidoissa suuttumuksen usein itseeni päin, en toiseen osapuoleen, ja sehän johtaa hyvin helposti alakuloon. Mikä siinä on, että mun v-tus käyrän pitää nousta hyvin korkeisiin sfääreihin, ennen kuin olen valmis muutokseen? Noh, ehkä se on hyväkin puoli....ainakaan ei tee mitään hätiköityä. Tätä aihetta voisi analysoida enemmänkin....

Rentouttavaa ja muumimaista viikonloppua!

6 kommenttia :

  1. Hihii, Pikku Myitä taitaa olla enemmänkin täällä blogimaailmassa. Itse ainakin tunnustaudun itsenäiseksi tuittupääksi, ja sen voi mielestäni tehdä hyvällä tavalla/tyylillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Loistavaa! Pikku Myyllä on ihan paras asenne ja hän osaa pitää puolensa - hyvä piirre ihmisessä!

      Poista
  2. Oi, rakastan Pikku Myytä! Hän on esikuvani ja ihan kivasti olenkin onnistunut kasvamaan ihmisenä kohti tätä pientä hengenjättiläistä. :) Huippuihanat lainaukset, näillä eteenpäin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin rakastan Pikku Myytä. Sen lausahdukset esim legendaarisessa Muumilaakson tarinat- tv ohjelmassa olivat ihan eeppisiä ja erityisesti Elina Salo oli aivan huippu.

      Näillä lausahduksilla joo uuteen vuoteen niin hyvä tulee :D!

      Poista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!

Back to Top