12 asiaa minusta, joita et tiennyt minusta

keskiviikko 8. kesäkuuta 2016

Satulinnan Tuijalta varastin tämän hauskan haasteen. Kiitos Tuija!
  1. Minulla on normitilanteessa erittäin hyvät unenlahjat. Nukun ihan kevyesti 9 h ja 8 h on melko minimi. Nukkuminen on parhautta ja mun mielenterveyden edellytys!
  2. Rakastan aamuja ja niiden tunnelmaa. Olen tehokkain aamuisin, suorastaan tehopakkaus- no melkein ainakin.
  3. Olen sisäinen verkkari/farkku/tennari-ihminen, joka rakastaa sitä, että silloin tällöin voi laittaa päälleen korkkarit. Korkkarit päällä koen aina ahaa- elämyksen " Hei elämä täältä ylhäältä on tämän näköistä - ihan superia! Minähän olen nainen."
  4. Minulla muutamia luottohajuvesiä, joista yksi on Armanin Acqua di Gio. Raikas ja just MUN OMA tuoksu!
  5. Päästän ihmisiä hitaasti (oikeasti) kunnolla lähelle vaikka helposti ihmisiin tutustunkin. En etsi uusia ystäviä aktiivisesti- vanhoja luottoystäviäkin on ihan tarpeeksi, mutta olen yllättäen löytänyt vanhemmallakin iällä hyviä ystäviä.  Omaan  myös selkeän erakkopiirteen eli viihdyn kevyesti hyvin yksinkin. 
  6. Olen alkanut tänä vuonna toteuttaa pitkäaikaisia unelmiani ja yksi sellainen oli koiran hankinta! Enkä kadu yhtään, ihmettelen vain miksi, en tehnyt tätä aiemmin?! Koiruus on tuonut elämään 100 kg rakkautta...ja enemmänkin.
  7. Mulla oli lapsena/murrosiässä paksut silmälasit, olin todellakin poikaihailun ulkopuolella potenssiin 2 ja tunsin itseni maailman rumimmaksi/epävarmimmaksi. Sitten sain piilolinssit, jonka jälkeen itsetunto nousi edes hiukan! Siltikin koen, että omaan "silmälasipäisen tytön identiteetin".
  8. Jos olisin saanut tyttölapsen, olisin antanut sille nimeksi "Lotta". 
  9. Rakastan gentlemanneja. Minusta on ihanaa, kun miehet haluavat kohdella naista hyvin. Uskon sen kyvyn liittyvän miehillä läheisesti itsetuntoon.
  10. Nauru on parhautta. Elämästä selviää helpommin niin kauan kun jaksaa nauraa omille epäonnistumisilleen. Olen ollut siinä huono, mutta parannan koko ajan. Tavoitteeni on  pure HELLYYS itsäni ja muita kohtaan.
Bonuksena
  1. Olen epäjärjestelmällinen ja hompsuinen vaikka rakastan periaatteessa siistiä kotia. Siskoni kutsui minua nuorena kivalla lisänimellä "possu".
  2. Olen 14 v lähtien olen tehnyt vähintäänkin kesätöitä eli hyvinkin ahkera Liisa olen aina ollut! Vapaita kesiä mulla ei ole koskaan ollut - paitsi nyt!

 Haastan kaikki, jotka haluavat paljastella :)!

11 kommenttia :

  1. Kiva haaste ja ihanat vastaukset - ihan sun oloiset :)
    Ja hei! Mäkin olisin antanut nimen Lotta, jos olisin saanut tytön!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi nimi jää nyt tuleville sukupolville ;)
      Great minds think alike!

      Poista
  2. Heiiii, nää oli ihanat vastaukset 😍 Kohdat 1, 3, 5, 9 ja 10 allekirjoitan täysin ja arvaa mitä??? Mun esikoisen nimi on Lotta 😂

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tuija. IIIIK mä en kestä, ihanaa että sulla on Lotta. Musta se on maailman ihanin tytön nimi.

      Poista
  3. Olipa kiva lukea näitä paljastuksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos MInna. Nämä paljastukset ovat musta aivan parhautta lukea.

      Poista
  4. Olipa kiva lukea näitä paljastuksia!

    VastaaPoista
  5. Kivoja juttuja.
    Mietin, että tuleeko Lotta "vaan jostain", vai liittyykö Lotta-kirjoihin? Mä muistan ajatelleeni nuorena, että Virva on maailman kaunein nimi (ja se tuli ihan Seljan tytöistä)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinä oivaltava, kyllä tuo Lotta-rakkaus on lähtöisin Meeri Vikin Lotta kirjoista 😄

      Poista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!

Back to Top