Meikä 43 v

lauantai 28. toukokuuta 2016


Viime perjantaina tapasin kolme rakasta ystävää, minulle erittäin tärkeää ihmistä, joiden kaikkien mielipidettä arvostan. Erityisesti mieleeni jäivät minulle illan aikana lausutut sanat: " sä olet Elisa kyllä rauhoittunut". Sanat tuntuivat niin hyviltä ja koskettivat minua erityisesti siksi, että itsekin koen niin. Monet vuodet olen ollut levoton ja etsinyt... jotain - paikkaani, miestä ja kuitenkin eniten itseäni....ja nyt tunnen, että alan lähestyä askel askeleelta itseäni. Se on hienoa se.

Olen vahvasti sitä mieltä, että vanheneminen on loppupeleissä kivaa - vaikka vuodet tekevätkin polkuja kasvoihin ja persukseen. Kuka tahansa on kaunis kaksikymppisenä, mutta 40 vuotiaana kauneus ei ole enää ihan niin yksinkertaista tai helppoa. Todellista kauneutta on ihminen, jonka silmät loistavat, aikuinen, joka uskaltaa kokeilla uusia asioita, jota ei pidättele se, että hänen odotetaan käyttäytyvän tietyllä tavalla. Sellainen aikuinen voi olla niin hupsu, että kutittelee tuntemattoman nenää pörröisellä kissan hännällä Mummotunnelissa, vaikka onkin rauhoittunut.

Tänään katson itseäni peilistä ja näen tähden. Säteilevän ihmisen tähden. Tänään minä loistan ja säteilen.



13 kommenttia :

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!

Back to Top