Weekly Report....

tiistai 7. kesäkuuta 2016

....ilmestyy näin kesäaikaan viimeistä kertaa, raporttienkin pitää lomailla ;) . Niilläkin on kesälomaoikeudet!

Viikon löytö: Helmiradio  (kauhean kiva)  aikuisten hittikanava, joka tuo oikeasti hyvää fiilistä. Iltapäivisin äänessä ihana Ile Jokinen. Tykkään.

Viikon UUTUUS: Oikeasti hyvä, kuulas ja ihanan kevyt meikkivoide, joka peittoaa ikisuosikkini Lancomen Teint Miraclen. Ihanan kevyt ja toisaalta kerrostettuna tarpeeksi peittävä leuassa möllöttäville näpyille. Kasvot oikein hehkuvat, uskokaa pois ;) Suositteluni.


VIIKON ILO: Poikien kesäloman alku, sitä riemua ja täpinää, sitä on ihana seurata!

VIIKON  IHMETYS: Pisaraakaan en itkenyt koulun päättäjäisten yhteydessä. Onko minusta tulossa kova ja kylmä ihminen?

VIIKON ÄRSYTYS: Kesäflunssa. Tai mikä lie, kurkku on ainakin NIIN kipeä ja turvoksissa! Ehkä maailma päätti näpäyttää, nimittäin juuri rehvastelin ääneen kuinka olen välttynyt pitkän aikaa perinteiseltä flunssalta. Oh well… Vällyjen alla taitaa osaksi mennä tämäkin päivä!

VIIKON PETTYMYS: Toiset treffit kokin kanssa olivat pettymys- mikä harmittaa. Mukava - ja poikkeuksellisesti -täysipäisen oloinen  mies, mutta ihminen joka ei ole ollut se oikea mulle. Bad luck. Ensi kerralla ehkä paremmalla tuurilla?!

VIIKON MEKKO: Valkoiset mekot ovat IN.
Aurinkoista viikkoa, muruset.

13 kommenttia :

  1. Kesäflunssat ovat jotain karmeaa... PArane pian! <3

    Minä ostin myös tuon Nude Cushion -meikkivoiteen, mutta en oikein tiedä tulenko sinuiksi sen kanssa. Melkeinpä olen tykästynyt enemmän pelkän primer-voiteen käyttöön. Mulla on Lumenen ja se "blurraa" ihanasti pikkuvirheitä - ei kylläkään peitä elämän jälkiä tai näppyjä - ja on ihanan kevyt.

    Puss ja parempia oloja sinne! <3 <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on ihan omaa luokkaansa, ja meni keuhkoputkiin saakka. Aamut ovat aivan silkkaa itsemurhaa, hyvä että ääntä lähtee ollenkaan ja nenu vuotaa ;) (kiva kirjoittaa tällai mummomaisesti omaa sairaskertomustaan...)

      MÄ tykkään tosta Cushionista ihan kauheasti, mulle pelkkä primer ei riitä koska mulla on maksaläiskiä, jotka haluan peittää....Muistatko minkä niminen se primer on?

      Puss muru!

      Poista
  2. Mä melkein itkin kevätjuhlissa, kun piti sanoa viimeiset heipat neidin opelle. Mutten sit kehdannut, kun kukaan muukaan ei pillittänyt 😄

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä yleensa itken valtoimenaan, olen todella tunteeelinen ihminen. Mutta tänä vuonna toi jäi väliin...OUTOA!

      Olisit vain itkenyt!!!! Tunneherkkyys on lahja!

      Poista
  3. Pitäisköhän munkin koettaa välillä jotain uutta, kun tota samaa meikkivoidetta on tullut käytettyä kai jo vuosikausia..
    Helmiradiota testaan ainakin, siihen velvoittaa jo nimikin!
    Mukavaa viikkoa, vaikka kokkipettymys tulikin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kandee kokeilla, kehitys meikkivoiteissakin kehittyy.....:)

      Kokeilun arvoinen on myös Helmi radio, kuten sanoit - nimi velvoittaa!

      Poista
  4. Pikaista paranemista!!
    Mekko sopii sinulle hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kepponen kivoista sanoista! Mekot ovat helppoa!

      Poista
  5. Lancome Teint Miracle, voiko sen muka päihittää?? Waaaat?
    Mekko on nätti ja toivottavasti pian tokenet :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teint Miracle on mun ikisuosikki, tykkää erityisesti sen keveydestä. Minähän en pidä mistään voimakkaan peiton tuovista meikkipohjista, enkä voi sietää sitä, että meikkipohja ”näkyy” iholla. Ihon täytyy näyttää aivan luonnolliselta, ja sen oma sävy saa kuultaa hienoisesti läpi, niin että sävy kuitenkin on tasoittunut ja selkeimmät läntit ja punoitukset peittyneet. Ja ihon täytyy olla heleä.

      Cushion on samanlainen mutta ilman valon heijastavuutta (sanako?).

      Kiitos, vähän jo parempi olo täällä! ILoa

      Poista
    2. Ihan samaa mieltä tuosta meikkivoiteesta, eikä myöskään saa päivän mittaan kasaantua mihinkään ryppyihin.
      Kiva, kun voit vähän paremmin, inhaa sairastaa kesällä!

      Poista
  6. Pikaista paranemista! Mun tämänhetkinen meikkivoide on Estee Lauder. Tykkään, mutta seuraavaksi jotain luomumpaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Minna. Estee Laderin tuotteet ovat tosi hyviä, ne muutamat mitä olen kokeillut. Esim ihon pintaa tasoittava Idealist on ihan ässä!

      Luomu on uusi musta :)

      Poista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!

Back to Top