Tosiasioiden hyväksyminen

torstai 10. marraskuuta 2016

Tosiasioiden hyväksyminen on viisauden alku. Tuo edesmenneen Suomen tasavallan presidentti Juho Kusti Paasikiven toteamus sopii paremmin tähän päivään kuin ehkä koskaan aikaisemmin.

Tänään hyväksyn,
-  että Amerikka valitsi maalleen rasistisen ja seksistisen presidentin - näillä mennään, kansa on puhunut!
-  että hammassärkyni on edelleen infernaalinen, ja voi kestää (kuulemma) kaksikin (??) viikkoa. Että ei muuta kuin burana 600 napsiminen jatkukoon!
-  itseni hyvine ja huonoine puolineen, tai ainakin yritän. Nyt kun oma olo kurja/nihkeä/väsynyt, pinna lasten kanssa on hyvinkin lyhyt ja niiden ajoittainen nujakointi vaan jotenkin LIIKAA. Noh jatketaan harjoituksia....tärkeintä kun on hyväksyä itse itsensä ja samalla  lähimmäiset sellaisena kuin he ovat...

Jäin myös miettimään Ensitreffit Alttarilla Tiinan sanoja tuossa viimeisessä jaksossa: "Välillä kuvausten aikana tuntui, että eihän tämä nyt voi mennä näin hyvin. Mä en ole uskonut onneani, että - en uskonut että mulla voisi käydä näin hyvin." Mä niin samaistuin noihin Tiinan sanoihin....

Mä oon pitkään ollut optimisti rakkauden suhteen ja uskonut, että hyvää kannattaa odottaa mutta mutta ....

Onko se sitten hyväksymistä vai orastavaa kyynisyyttä, että nykyään sitä oikeastaan vähän ajattelee, "ettei NIIN hyvin voi käydä" (eli kuten Tiina) 
Hiukan huolestuttavaa, mun mielestä..

Sohvan uumenista ja Gilmoren tyttöjen parista huikkailee,
Elisa

2 kommenttia :

  1. Nää sulla on vaan huono päivä, hyvänä päivä kaikeen hyvään uskoo ja huonoja päiviä on kaikilla!

    Tsemppiä hammassärkyyn!

    t. Emmi

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!

Back to Top