Parasta juuri nyt

perjantai 10. maaliskuuta 2017

  • Iki-ihana  Cats musikaali, joka on tulossa Suomeen lokakuussa. Muistan ikuisesti äitini Lontoosta tuoman Cats-musikaalin soudtrackin (c-kasettina)  80-luvulla ja Memories-kappaleen, jota kuunneltiin rewindilla. Se oli jotain niin kaunista ja tajunnan räjäyttävää!
  • Uusi Harry Hole kirja Jo Nesbolta: Jano. Uskoisin, että taattua Nesbo laatua.  Minähän olen varsin nirso mitä tulee dekkareihin, mitkä tahansa kirjat eivät minulle kelpaa!! "Jo Nesbø on yksi aikamme tunnetuimpia norjalaisia maailmalla. Sillä, kuten Suomen dekkariseuran palkintoraati totesi kunniakirjaansa myöntäessään: "Mielikuvituksellisesti kirjoitetut ja taitavasti ryhmitetyt Harry Hole -teokset vangitsevat lukijan ja edustavat aikamme parasta rikoskirjallisuutta."
  • Tiger of Swedenin Sellata huivi, jonka löysin -50 % alesta. Tästä huivista olin haaveillut jo muutaman vuoden! Oi onnea!
  • Uusin Pariisin Kevät albumi: KUUME. Rakastuin Pilvissä kappaleeseen tokalla kuulemalla (no kuka nyt ekalla kuulemalla rakastuu, ei kukaan :)). Mieletön kappale.
    Kiitos vinkkauksesta Karo!
  • Satulinnan iloiset uutiset ja toteutunut toive, aivan huippua!!

3 kommenttia :

  1. Pitäsiköhän mun käyttääkin niitä lasejani jotka minulle onn määrätty nimittäin luin ensin että "taattua lesbo laatua". Voi hyvänen aika sentään tätä mun lukutaidottomuutta.
    Siis toi Tuijan uutinen on niin mielettömän ihana <3

    VastaaPoista
  2. Iiihaanaa huivi, niin kutsuvan lämpöinen. Kivaa perjantaita ja nyt Tuijan blogiin <3

    VastaaPoista
  3. Se on kyllä onnea kun löytää jonkun haavejutun -50%. Minä löysin samalla ale% matkan :)

    Minua alkaa aina naurattamaan kun muistelen Catsia. Pääsin näkemään sen v. 1991 Broadwaylla ja olin odottanut sitä niin kovasti. Elämäni ensimmäinen Broadway-käynti ja New Yorkin reissu. Olin nähnyt Catsin aiemmin Helsingissä ja se oli upeinta näkemään. Oli kuuma kesäkuinen päivä Nykissä ja olimme kävelleet koko päivän kaupungilla. Teatterissa oli hyvät penkit ja mukava lämpötila ja minä nukahdin!!! Väliajalla piti juoda kaksi kahvia, jotta näkisin toisen näytöksen kokonaan :D :D

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!

Back to Top