Tyylilyylit goes kosmetiikka

Tänään mulla on suuri ilo esitellä rakas ystävä Pinkki, johon tutustuin blogimaailman kautta...aika monta vuotta sitten. 

Jos minun pitäisi kuvailla Pinkin tyyliä yhdellä sanalla se olisi: pariisitar. Pariisitar ei nimittäin tarkoita minulle kansalaisuutta tai Pariisissa asuvaa henkilöä. Se on elämäntapa. Pariisittaren tyyliä kuvaillaan usein sanalla chic: minun päässäni pariisittarella on paksu, hiukan kuriton tukka, hän käyttää punaista huulipunaa, hänen tyylinsä on huoleton ja sen takana oikea asenne. Jos jotain asennetta Pinkillä on. :) 

Pinkin vastaukset:

Miten huolehdit kasvojen puhdistuksesta? Mitä merkkejä käytät kasvojenpuhdistustuotteissasi?

Mä olen esimerkillisen huono kasvojen putsaaja. Jos olen näin upea putsaamatta, niin kuinka upea olisin, jos en ikinä menisi meikit naamassa nukkumaan? :D

Nykyään käytän Cienin kasvopyyhkeitä enimmäkseen. Rainbown on kyllä älden hyvä myös. Vinkki tullut 20-vuotiaalta trendssetteriltä.

Mikä on varhaisin muistosi liittyen kauneudenhoitoon ja meikkaamiseen?

Varhaisimmat muistot meikkaamisesta liittyy yläasteikään. Oli se valkoisen meikkivoiteen vaihe, jota seuras liian tumman meikkivoiteen vaihe. Auts. 

Mun ystävät useimmiten meikkas mut, koska mulle se oli alkuun vaikeaa. Nyt saisin varmaan peilittäkin itseni näköiseksi.

Lempparikosmetiikkatuotteet:

Lumenen bb-voiteet, uusi ihastus on Glossyboxin eye boost cream (vaikuttaa heti) ja sitten Lumenen natural glow voide. Ihanasti valaisee meikin alla. 

Ainiin ja Catrice kynsilakat!!!! Niin ja peitevoide silmien alle samalta merkiltä.

Paras kauneusvinkkisi:

En edes huijaa että vesi ja uni.  Oikeasti hyvä meikkivoide (mulla siis bb-voide ) ja poskipuna. JA punainen huulipuna!!!

Kauneusrutiinisi?

Ei mulla ole rutiineja. Olen satunnainen ihon hoitaja. Satunnainen kuorija ja maskien käyttäjä. Olen vähän sellainen wash and go-tyyppinen siitä huolimatta että olen meikkifriikki.

Mitä tuotteita ilman en selviäisi?

Tämä oli paha. NO,se Lumenen bb-voide, Kickin poskipuna ja Essencen punainen kynsilakka. Garnierin Sleeping oil, joka sisältää hamppua. 

Mikä on hulluin kauneustekosi?

Se kun blondasin punaisen tukkani itse. Hirveää! Katsoin tulosta kaksi viikkoa.

Kallein omistamasi kaunaudenhoitotuote?

EI mulla ole kalliita tuotteita



Kuinka usein heität vanhoja meikkejä pois?

Liian harvoin. Nolottaa. Tänä vuonna sentään heitin veks kaikki vanhat

Suosikkihajusteesi?

Tommy girl ja Hypnotic poison

Viimeisin meikkilöytösi?

Se Lumenen natural glow. Käytin tuubin hetkessä. 

Kenen kauneustyyliä ihailet?

En osaa keksiä nimeltä ketään. Tykkään persoonallisista tyypeistä. Huolettoman itsevarmoista. En liian meikatuista. 

Kuinka paljon käytät rahaa kosmetiikkaan kuukaudessä?

Nykyään 15.90, koska mulle tulee Glossybox

Milloin tunnet olevasi kauneimmillasi?

Kun olen hyvällä tuulella ja olen meikannut ja viitsinyt laittaa punaista huulipunaa. 

Kiitos ihana Pinkki inspiksestä! Toi Lumenen Natural Glow alkoi kiinnostella ja täältä myös peukku Essencen kynsilakoille! Pinkkiä voi seuta instassa: notsobadperson (klik)




16 comments

  1. Vaikka en Pinkkiä tunne, niin sama fiilis tulee tänne asti, että Pinkillä on sellainen asenne elämään, josta itsellenikin halusin hippuisen.

    Niin ihana tuo Garnier Bio. <3

    Oikein sähäkkää keskiviikkoa teille molemmille. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pinkki on kyllä asenteen mestari, ja iloitsen, että hän on mun rakas ystävä, joka ripottelee the asennetta onneksi muhunkin.

      Tuo Barnier Bio kiinnostaa muakin kovasti, moni on kehunut.

      ILokasta 1. adventtia sinne <3

      Poista
  2. Tää oli taas niin ihana, ja Pinkki on todellakin pariisitar ja asenne valloittava <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos murmeli, ensi viikolla sitten pääset SINÄ ääneen! Ihanaa!!

      Poista
  3. Olipa taas kiva postaus.
    - Seijahannele

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kultainen palautteesta <3 Ihanaa päivää!

      Poista
  4. Ihana postaus ja ihana Pinkki, todellinen pariisitar!

    VastaaPoista
  5. Pinkistä kyllä hehkuu sellainen upeus ulospäin ja muutenkin hänestä saa sellaisen positiivisen ja iloisen kuvan näitä hänen vastauksiaan lukiessa.
    Ihana pariisitar kerta kaikkiaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikka kenenkään elämä ei tod ole aina ruusuilla tanssimista, ja välillä sitä itse kukin saa traagisuuskohtauksia, se asenne auttaa kyllä elämää, se positiivisuus puskee kuitenkin sieltä alta. Se on lahja ja Pinkillä sitä on!

      Muiskuja Outi <3

      Poista
  6. Pariisitar on todellakin oikea sana kuvaamaan Pinkkiä, joka on jotenkin niin huolettoman hienostunut tai hienostuneen huoleton.

    Ja voi kamala sentään niitä liian vaaleita ja liian tummia meikkivoiteita :D. Etenkin liian tummaaa, jota ei kuitenkaan raskinut levittää kaulalle ja pää ja kaula oli ihan eri paria. Ja siihen pariksi vielä sellaista ihan ylipaksua vaaleanpunaista, liki valkoista huulipunaa, niin kasarikombo oli lähes täydellinen :D.

    Ja pakko tähän vielä lisätä, että kun en koskaan saanut värjätä hiuksia millään oikeilla väreillä, värjättiin mun vaalea tukka kaverin kanssa oranssilla karamellivärillä, kun ajateltiin, että sen ehtii pestä pois ennenkuin vanhemmat tulee kotiin. Joo, ehti kyllä ja hiuksista se lähtikin, mutta jakauksista paistoi kauas, kun ei päänahasta lähtenyt kuin kulumalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienostuneen huoleton on just oikea sana kuvaamaan Pinkkiä - naulan kantaan, Annukka!

      Muakin nauratti noi meikkivoidemuistot, ripariaikoihin aloin käyttää ystäväni kanssa paksua Cover Girl (?) meikkivoidetta, jota ostettiin Aholaidasta. Sitä läiskättiin kasvoille noin kilo ja sävy oli hyvin ruskea ja kaula tosiaan valkoinen. Niin ja huulipuna oli helmiäisvalkoista :D LOL.

      Oi aikona, oi tapoja, onneksi olemme kaikki menneet eteenpäin noista päivistä :D

      Poista
  7. Ihana Pinkki!
    Nuo Cien puhdistuspyyhkeet pitää pistää kokeiluun. Ne olisi helpot reissussa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Pinkki indeed <3. Cienille peukku multakin!

      Poista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!