Muotikoordinaattorin paluu


Aurinko paistaa, mustarastaat sirkuttavat, lumen sulamisen kuulee -7 asteen pakkasessa (?) ja sitä tekee mieli heivata kaikki talveen liittyvä jonnekin kellarin perälle. Talvitakit tuntuvat ahdistavilta ja tunkkaisilta. Tekee mieli jotain raikasta ja keväistä. Paitiksia villapaitojen sijaan. Tennareita nahkasaaappaiden sijaan. Puuvillahuiveja villaisten tilalle. Kevättakkia talviversioiden paikalle.

Olette varmaan jo kaivanneet (valveilla tai vähintäänkin alitajuisesti) huikentelevaisen, persoonallisen ja alati ailahtelevan itseoppineen ja -koulutetun ajanhermoilla haahuilevan muotikoordinattorinne Elisan paluuta ja joka keväisiä pukeutumisvinkkejä. No kaipauksenne on kuultu ja Elisa on "back in business".


takaa kiinnitettävä pystykaulus ja pitkissä hihoissa leveä kalvosin.











12 comments

  1. IHANA paita! Kiitos muotikoordinaattorille vinkeistä. (Ja olenko mä tietämättäni ollut kerrankin trendikäs? Rasti seinään, hih.)
    Mä en ymmärrä miten sulle sopii kaikki vaatteet niin hyvin. Mä ihailen monia sun vaatteita, mutta tiedän itse näyttäväni sellaisissa ihan omituiselta :)

    Suloista päivää muru ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä muistelen, että olet pikkujouluillut pitsissä :)? Höps, sulla on ihana tyyli!

      Mä olen vakuuttunut, että kaikille löytyy omannäköiset vaatteet ja tyyli. Ne pitää vain löytää! Pinterestistä/blogeista asukokonaisuuksien bongailu on mun juttu!

      SUloista viikonloppua mussukka!

      Poista
  2. Pitsivaatteet ovat tosi ihania. Tuo paita on aivan loistava.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sari! Valkoinen pitsipaita rulettaa, mustasta en välitä.

      Poista
  3. Näyttää hyvältä 😊 Lisää syväluotaavia muotiuutisia odotellaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tuija! Lähden tästä heti kirjoittelemaan uutta vaativaa kolumnia ;D

      Poista
  4. Kaunis paita.
    Mielenkiinnolla odotan sun muotipostauksia, vaikken itse niihin kykenekään :-D
    Mutta muuten, mä olen tippunut pahasti rattailta; ONKO treffimies ja koiramies sama asia??? :-D Ihanaa, ja yhtä pirskahtelevaa jatkoa.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Helmi! Juu koiramies ja treffimies ovat yksi ja sama heppu! Meillä vaan lapsiviikot epäsynkassa, joten seur. treffit vasta ensi viikolla.

      Vaaleanpunaista loppuviikkoa ;D

      Poista
  5. Pitsit ovat parasta ja niitä löytyy vaatekaapista jo muutama. Tottakai mukaan mahtuu vielä muutama uusikin!

    Itse olen nyt röyhelöiden ja volyymihihojen lumoissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tää oli ensimmäinen valkoinen pitsipaita. Valkoinen pitmekko jo löytyykin!

      Lukaisinkin jo blogistasi uudesta paidastasi, se oli iki-ihana.

      Poista
  6. Hyvältä näyttää!
    Mutta ei saa toivoa talvikelin päättymistä, meikäläinen on vasta avannut hiihtokauden ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah mä alan jo olla kevätfiilareissa, mutta ehkä me odotellaan kevättä vielä hetki. Ihan vain sun vuoksi :D

      Poista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!