Parasta juuri nyt


- Pinkin ylipuhumana, uhmasin ennakkoluulojani tiukkapipoisesta ja askeettisesta Marie Kondosta ja  katsoin hänen tv-sarjaansa (Netflix)  yhden jakson verran. Kodit järjestykseen -sarja, jossa Marie Kondo siivoaa amerikkalaisten koteja yllätti positiivisesti. Olette kaikki varmaan jo kuulleet tästä, mutta jos ette, niin ihan mahtavaa viihdettä ja vinkkejä oman kodin ja päänupin siivoamiseen. Odotan saavani innostuksen siivota edes vaikka yhden keittökaapin verran. Jospa jo tänään?
-  keskiviikon huikea aurinkoinen talvipäivä. Jos jatkuva lumen tulo on lannistanut, talvi lepytteli meitä tavalla, joka oli vailla vertaa. Ja hei otin aurinkolasit esille, kevään merkki selkeästi!! 
-  kiireettömyys! Se on vain niin ihanaa, kun voi kiireettä tehdä asioita. Ajatuksiakin pukkaa ihan eri tavalla kun jatkuvassa kiireessä.
- uusi ihana Sara Karlssonin kirja: Asioita, jotka tekevät kodin. Olen vasta alussa, mutta kirja inspiroi laittamaan kotia uuteen uskoon hurjasti. (Kirja pr-näyte, kiitos)
- Asosilta tilattu ruskea pallomekko. Tämä taitaa olla ensimmäinen kerta kun kaapistani löytyy ruskeata väriä. Loving it, eikä 25 euron hintakaan kirpaissut kukkaroa. 

Ihanaa päivää murmelit, me suuntaamme nyt ulos koiruuksien kanssa!



11 comments

  1. Minä tarvitsisin kodinjärjestysinspiksen ja aikaa. Kaipa minunkin pitää katsoa ainakin yksi jakso Kondoa, jos saisin edes inspiksen :)

    Kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa aloittaa Eroon tavaravuoresta jaksosta, jota Pinkkikin mulle suositteli.
      Iloa viikkiseen <3

      Poista
  2. Luin ensin että ihanaa päivää mummelit - no, sekin olisi passannut! :)
    Mullakin on koko ajan menossa järkkäilyä ja kunnostusta, ja kun vuodenaika muuttuu, voikin taas aloittaa alusta. Semmoista se on. Puhdistaa mieltä kummasti ja ennenkaikkea sieltä uumenista saattaa löytyä jotain tärkeääkin.
    Ihana pallomekko ja just hyvä ruskea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, joo ollaanhan me 40+ jonkinlaisia mummeleita :D Ehkä.

      Mulla on nyt kova tahtotila saada kotia kuntoon. Ennen aika oli kortilla, nyt olisi järkkäilyyn aikaa....

      Kiitos kehuista, tykkään mekosta kovasti, ja oikein odotan että pääsen käyttämään sitä kesällä päivettyneenä :D

      Lomailoa <3<3

      Poista
  3. Mäkin juuri eilen katsoin, että tuon Eroon tavaravuoresta -jakson haluan nähdä. Minäkin tarvitsen aikaa ja inspiraatiota.

    Tai suunnitelmia pää pursuaa, mutta toteutus jää jaksamattomuuden takia.

    Ihanan positiiviselta kuulostat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti kannattaa katsoa, inspistä se todellakin antaa. Tänään 2 keittökaappia siivottu, mutta koetinkiveni on vaatekaappi. Se on ihan horror-kamaa...

      Voimia arkeen ja lämmin halaus, hyvin sä vedät. Ja suukkoja pupulle, hän on niin suloinen.
      Lounaalle joku päivä?

      Poista
  4. Minä katsoin tuon Marie Kondon kaikki jaksot, mutta ei vaan sytyttänyt. Miksikö sitten katsoin kaikki jaksot? Ajattelin, että jos olen hitaasti syttyvä ja eihän sarjaa voi kesken jättää, mutta ei, ei ollut mun juttu :D
    Ihana pallomekko <3 Kivaa viikonloppua sinulle Taru <3

    VastaaPoista
  5. Ihana mekko <3 Tulisiko munkin uskaltaa vilaista vähän Marien ohjelmaa, jaa taidan silti katsoa jotain muuta, koska voisi syyllisyys iskeä.

    Mitä ihaninta viikkistä ihana. <3

    VastaaPoista
  6. Taidankin katsoa tuon Marie Kondon, jos sais jotain vinkkejä!
    Ihkuu viikkistä ♥

    VastaaPoista
  7. Mä oon ylpee susta. kaksi keittiönkaqppia on jo saavutus.
    Mä yllätyin et se sarja kolshti muhun niinkin hyvin. Oikeasti vähän karsastanut aihetta kun oon enempi boheemiuteen kallellaan.
    Mut oon kyl saanu iloa siitä et mun kaapit on nyt siistimmät.

    VastaaPoista
  8. Kiitos tuosta Saran kirja vinkistä💕Ja mukavaa alkavaa viikkoa

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!