Parasta juuri nyt

- Liisa ja Lotta Niemisen juttu uusimmassa Gloriassa. Miten ihanan raikas tyyli molemmilla naisilla. Loving it! ps Lotta Nieminen on yksi menestyneimmistä suomalaisista luovista suunnittelijoista maailmalla (en ollut tiennytkään) .



- ohut polkkatukka inspiraatiota kerrankin jotain just mulle (klik) Kiitos kun vinkkasit Pinkki :)
- nyt voi pukeutua tyylillä leggareihin (klik) :)
- uusimman Anna-lehden päivitetyt arkiruokareseptit, erityisesti lohikookoskeitto kuullosti superherkulta ja menee ehdottomasti kokeiluun!


Letkeitä lanteita ja iloa viikkikseen tämän Rootsin mainion kappaleen tahdissa!

10 comments

  1. Mä ihailin myös noiden sisarusten tyyliä. Valkoinen reilu paitis ja värikkäät housut oli erityisen jees. Sitä kohti.
    Ihana keitto. Täytyy testas.
    Ja testaa sä noita ihania hiuksia 🙂

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko kopioida asap näitten ihanuuksien tyyli, niin valloittava se on!
      Ehdottomasti testaan, kiitos inspiksestä muru <3

      Poista
  2. Uskomattoman ihana tyyli siskoksilla.
    t. Emmi

    VastaaPoista
  3. Polkkatukka on jotenkin klassikko, jossa itsekin olen useamman kerran viihtynyt.
    Jotenkin kamalalta näyttää legginsit ilman pidempää yläosaa. Ajattelin, että kaikki näyttää hyvältä hoikilla ihmisellä, mutta sitten näin leggarit, joiden sisään paita oli työnnetty...ei kaunista :D

    Ihanaa viikonloppua Taruseni <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä haluaisin pitemmän tukan mutta se ei vaan onnaa mulla, hiusplaatu kun on ohut pliru.

      Kyllä joo ei näytä hyvältä tuo leggarit ja lyhyt yläosa - suoranaista hulluutta eikä sopisi mulle ollenkaan.

      Ihanaa uutta viikkoa Outi <3<3

      Poista
  4. Mä aina välillä haaveilen polkkatukasta mutta taitaa olla niin, ettei sitä mulle tule mutta näyttää monilla tosi kivalta!

    Iloa viikkikseen ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulle sopii hyvin pitkä tukka, koska siinä on volyymia. Mulla ei toimisi kuin pidennyksien kanssa :D

      Iloa viikkoon <3

      Poista
  5. Aivan ihana tyyli heillä. Oi mikä keitto, lähtee kokeiluun. Pus sunnuntaille. <3

    VastaaPoista
  6. Uskoisin että tosta keitosta tulee meidän uusi lemppari <3 Puss uuteen viikkoon <3<3

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!