Det sade bara klick.

 Kirjoittelin taannoin vihreän mekon himotuksesta (klik) ja olin melkein unohtanut asian, koska tänä kesänä en ole shoppaillut lähes ollenkaan. Ei vaan ole tehnyt mieli, ei niin kuin yhtään. Yhdet mustat kesähousut ostin ja muutaman meikkijutun. Hyvä minä.  Alkaa tuntua, että entinen #shopaholic on parantunut, entistä enemmän minimalismi inspiroi mua, ja se tuntuu todella hyvältä. Miksi ostaa vaatteita, kun ei tarvitse mitään? 

Tällä viikolla bongasin & Other Storiesin alesta vihreän mekon, jota olin kuolannut jo aiemmin keväällä. Edelleen se näytti hurjan hyvältä. Se oli 100% viskoosia ja siinä oli pitkät hihat - ihan must mulle, ajatellen vaatteen ympärivuotista käyttöä. Aleprosentti -40.  Det sade bara klick. Oli pakko tilata, raporttia seuraa myöhemmin.   

Aurinkoista viikkistä!








7 comments

  1. Vähemmän on enemmän💚 Hyvä ohje on ostaa aleistakin vain sellaista joka kiinnostaisi myös normaalihinnalla.

    VastaaPoista
  2. Ihana mekko ja hyvässä alessa. Minä olen tehnyt myös pari hyvää ostosta, mutta en liikaa. Hyvä me kun vähän osataan hillitä shoppailua :)
    Kaunista viikonloppua Taru <3

    VastaaPoista
  3. Kaunis mekko! Taputukset järkevälle ja harkitsevalle ostamiselle!

    VastaaPoista
  4. En yhtään ihmettele, että klik, sillä on vaan ihan täydellinen mekko ja kyllä haluaisin itsellekin. <3 Kivaa sunnuntai illan jatkoa Taru. <3

    VastaaPoista
  5. Kuvien perusteella kaunis mekko.

    Minä shoppailen aika vähäisesti mitään. Mun pitää sovittaa melkein kaikki, ja en vaan viitsi raahautua kaupoille.

    VastaaPoista
  6. Ihan sun näköinen mekko ja kiva että löysit sen alesta :)

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!