Deitti-ilmoitus 11 vuoden takaa.

Löysin arkistojen kätköistä oman deittiprofiilini 11 v takaa. Se sai minut mietteliääksi, MITÄ MUUTTAISIN juuri nyt?

Olen positiivinen ja rento, kaikkea mitä mies voi toivoa :)! Elettyä elämää on takana minullakin eli olen eronnut kahden lapsen äiti (yhteishuoltajuus). Elämän perusasiat ovat mainiosti; mulla on työ, jossa viihdyn, 2 ihanaa lasta, hyviä ystäviä, ja mikä parasta pettymyksistä huolimatta olen vielä idealisti ja minussa asuu pieni Peppi Pitkätossu. Lähestyn asioita usein huumorin kautta, enkä ole koskaan tajunnut miksi iloisuus tai nauraminen tekisi ihmisestä tyhmän. Rakastan kaupungin vilinää ja toisaalta vastapainoksi myös mökillä/luonnossa rentoutumista. Osaan sytyttää saunan palamaan :) ja hakata halkoja! Omituisuuksiani: istun lentokoneessa aina ikkunapaikalla. Voin saunoa/uida 2 h putkeen. Tykkään syksystä enemmän kuin keväästä. 

Etsin tositarkoituksella miestä, joka rakastaa minua sellaisena kuin olen. Kaiken A ja O on, että tykkäät lapsista. Toivon, että olet sinut sen kanssa mitä teet ja mitä olet. En kaipaa mitään himourheilijaa tai miestä joka tarvitsee materiaa mitatakseen menestystä. Tärkeintä että pidät itsestäsi huolta, olet sinut itsesi kanssa ja arvostat elämässä pieniä asioita. Empaattisuus ehdottomasti plussaa! Keskinäinen kemia, luottamus, elämäntilanne ja -suunta näyttävät riittääkö rahkeet syvempään suhteeseen. Toiveenani olisi jakaa Sinun kanssasi elämän pieniä iloja, arkea ja niitä huippuhetkiä.


**

Note to myself. Tätä pitää nyt alkaa muokkailemaan isolla kädellä.
a) mulla ei ole työpaikkaa, (jossa viihdyn) enkä tiedä mikä musta tulee isona
b) en tiedä olenko enää idealisti, vaikka uskon, että elämä kantaa
c) kuka enää lentää lentokoneessa ylipäätään?
d) Peppiyskin on  välillä kateissa

Vinkkejä?



 

4 comments

  1. Sanot, että olet luonnonkaunis, hoikka ja hyvinsäilynyt!!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, ja kiitos kehuista :D Iloa viikkikseen Kepponen!

      Poista
  2. Ehkä tuota rauhan kaipuuta voi korostaa (mökkeily ja kotoilu), koska silloin saat mahdollisesti mies ehdokkaita, jotka arvostavat luontoa, netflixiä ja chillailua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä pointti!! Sitä toivoisi ihan oikeasti miehen, joka nauttii mökkeilystä. Ei mulla ole montaa sellaista ollutkaan....

      Sitä kohti, tavoitteita pitää olla.

      Iloa Outi!

      Poista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!