Juhannusraporttia ollos hyvä:
- syötiin aika sopivasti. On se syöminen yhdessä vaan ihanaa. Uusia perunoita oli onneksi tarpeeksi, hyvä niin, koska uusien perunoiden suhteen more is more.
- yhdessäolo ja jonninjoutava (ja juuri siksi niin tarpeellinen) höpsöttely perheen kanssa
- ylenpalttista saunomista ja uikkailua
- perinteinen juhannusbingo, jonka pääpalkinnon voitti tänä vuonna minä! En koskaan voita mitään, nyt onni potkaisi - pitäisikö lotota? Arvostan myös, että voiton hetkellä siskon mies soitti taustalle Dallas tunnarin - tällaiset pienet yksityiskohdat ovat just meidän perheen juttu :D
- korttipelejä n 5 kpl, en voittanut yhtään.
- kesän kaunein ja lämpimin päivä osui juhannuspäivälle
- saimme kuulla taas mökkinaapurin O Sole Mio- serenadin juhannuksena niin kuin joka vuosi.
- kesän kaunein ja lämpimin päivä osui juhannuspäivälle
- saimme kuulla taas mökkinaapurin O Sole Mio- serenadin juhannuksena niin kuin joka vuosi.
- mökkinaapuri Kullervoa ei näkynyt enää mökillä, hyvä niin. Epäilemme, että omistajat ovat vaihtuneet. En ole pettynyt.
- 1 luettu kirja
- 5 kpl rantaleppiä karsittu
- monta pitkää koiralenkkiä
Vähennettyä:
- somettaminen, tätä lisää
Juhannuksen harmitus:
- kolhaisin autoon kivat skraidut, mökin portti oli (ehkä) jotenkin siirtynyt oudosti 3 cm vasemmalle - damn. Onneksi kolhut tuli sille puolelle, jossa on jo aiemmat viirut
- reidestäni löytyi ei niin pieni punkki - se on virallista, vihaan punkkeja
Kulutettua:
- noin 3 kg uusia pottuja (suomalaisia!)
- roséviiniä ja kuivaa kuoharia sopivasti
- yksi savustettu lohi
- taivaallista grilliruokaa
- noin 3 kg uusia pottuja (suomalaisia!)
- roséviiniä ja kuivaa kuoharia sopivasti
- yksi savustettu lohi
- taivaallista grilliruokaa
- esikoisen valmistama naudan ulkofile 1 kg ekaa kertaa, ja onnistuminen 4 +/5
- välimeren orzo-pastasalaatti x 3
- silliä 1 prk
- herneitä 2 litraa
- mansikka-täytekakku 1 kpl
- välimeren orzo-pastasalaatti x 3
- silliä 1 prk
- herneitä 2 litraa
- mansikka-täytekakku 1 kpl
- 12 litraa erilaisia limppoja ja vichyjä
Kiitos juhannus 2026. Olit perinteinen ja hyvä niin, jotkut asiat ovat ja pysyvät.
Kiitos juhannus 2026. Olit perinteinen ja hyvä niin, jotkut asiat ovat ja pysyvät.
0 comments
Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!