Parasta juuri nyt

- siemenettömät luomuvesimelonit helteellä. Onko mitään parempaa? Näitä kun laittaa keittiön pöydälle,  tunnissa ovat kaikki menneet
- HS:n arviot kesän parhaista dekkariuutuuksista (klik).  Ainakin Lina Bengtsdotterin "Francesca" ja Lisa Jewellin "Sitten hän oli poissa" kiinnostelevat kovasti, joten kaipa sitä on aivan pakko ottaa Bookbeat tms kokeiluun
- lähenevä juhannus, joka tosin ahdistaa hiukan, koska pojat isällään ja joka kesäinen juhannusseurani siskon perhe on matkoilla. Ehkä otan juhannuksen niin kuin muutkin viikonloput, jolloin ahdistus ehkä hiukan haalenee. Joka tapauksessa on kiva miettiä mitä herkkuja syödään ja totta mooses ne kuusi kukkaa pitää kerätä tyynyn alle
- pinnit!! Pinnit laitetaan pitämään hiukset sivussa kasvojen reunoille, ja voilà, hauska kesätukka on siinä! Kampauksessa yhdistyy harvinaisen hyvällä tavalla nopeus, tyylikkyys ja käytännöllisyys. Mä mitään kunnollista kuvaa tästä saanut, joten yrittäkää kuvitella lopputulos :)
- Tiian vinkkaama Netflixin "Kertomuksia kaupungista". Fiksuja ihmissuhdekiemuroita ja iki-ihana Laura Linley
- varmaan 7 vuotta vanhat Superga-tennarit. Edelleen suosikkini!

Iloa juhannusviikkoon!






14 comments

  1. Vesimelonilla on herkuteltu täälläkin��Miten mä muistelen,että tyynyn alle piti laittaa 7 kukkaa��Tai ehkä oon univtanut, kun en enää vuosiin ole kerännyt��Ihanaa juhannusviikkoa❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah mulla taitaa olla muistissa vikaa, se on varmasti juurikin 7 kukkaa....ilmankos prinssiä ei ole näkynyt :D

      Ihanaa jussia Maikku!

      Poista
  2. Minä odottelen kovasti, että pääsisin uimaan ja lueskelemaan dekkareita. Kivaa juhannusta sinulle, vaikka juhlakokoonpanosta puuttuukin rakkaita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottelen jo etukäteen paljon dekkareita ja uiskentelua jussiisi.
      Näyttää siltä, että saankin pojat yhdeksi yöksi mökille ja äitinikin tulee - jotta kaiketi tästä juhannus tulee :D

      Poista
  3. Kehitä jotakin ihan extemporeta! Jos aikomus on siis olla yksin? Mene mökille ja katso missä on lähin maalaistapahtuma/lavatanssit/jotain joka kiinnostaa?
    Mä oon aina kuullut, että seitsemän kukkaa!? Hauska, että tästäkin on erilaisia versioita :)
    Toivon sulle nautinnollista ja onnellista juhannusta, millainen siitä sitten ikinä tuleekaan ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Loistava idea tuo tapahtuma, täytyypä tsekata H:linnan alue. Pojat ovatkin mulla (ehkä) yhden yön, joten juhannus pelastettu.

      Mulla viiraa päässä, eli 7 kukkaa keräykseen juhannuksena, ei 6 :D

      Sinne myös ihanaa, suloista ja rentoa keskikesän juhlaa <3

      Poista
  4. Mä kannatan Helmin ehdotusta. Jotain kivaa extempore! Tai sit vaan ajattelet, että ihanaa, kun saa olla rauhassa ja lukea ja saunoa ilman häiriötekijöitä <3 (Mä kaipaisin just nyt sitä... ettei ois sitä ainaista mölinää ja sais tarvita ihan vaan itseään, eikä kukaan muu tarttis mua.)
    Aurinkoa, iloa ja valoa viikkoon! <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ex tempore jutut ovat muutenkin parhautta, ihan mun juttu. Ja totta tuokin, että omakin aika tekee hyvää ja äitimuorikin on varsin rentoa seuraa. Ei tarvitse pönöttää :D

      Sinne rentoa ja hiljaista juhannusta, hyvää ruokaa ja juomaa. <3<3

      Poista
  5. Mummotunneli vois olla sulle kiva😊Oikein aurinkoista keskikesän juhlaa☀️☀️❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun on kyllä pakko päästä mökille, juuri sinne teidän mökin suuntaan. Mummotunneliin toki päästävä, vaikka ensi viikolla. Toivon sinne onnellista juhannusta!

      Poista
  6. Just ostin minimelonin meille iltaherkuksi. Juhannuksen suunnitelmat meilläkin erilaiset kun parina viime vuonna. Ollaan ihan kotosalla, yleensä kun ollaan Karkkilassa <3
    Ihanaa ja aurinkoisen lämpöistä iltaa sinulle Taru <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minimelonit ovat niin herkkua, ja parasta niissä on se, että siemeniä EI ole. Inhoan niiden nyppimistä :D

      Kotosallakin on kiva olla, nauttikaa te kodin rauhasta, valoisista illoista, herkuista ja hyvästä seurasta. 3<3

      Poista
  7. Bengtsdotterin Francesca- ja myös Annabelle-kirjan olen lukenut ja pidin kovasti. Hyvää juhannusta rakkaalle ystävälle Tampereelta. Me lähdetään mökille juhannukseksi ������

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kuulla, että nuo Bengtsdotterit ovat hyviä. Suorastaan himoitsen kesäisin hyviä dekkareita. Sydämellistä jussia sinne Hanna-muru <3<3

      Poista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!