Mitä Katie edellä, sitä minä perässä

Mitä Gwyneth Paltrow ensin ja sitten  Katie Holmes edellä, sitä minä perässä. Kuuminta hottia on nyt ripustaa kaulaansa kaikki kaulakorunsa. Tai ainakin kolme tai neljä. Ja sen päälle yksinkertainen toppi tai valkoinen paitis. Kyllä näyttää hauskalta, sanon minä.

Muumimamma on sanonut, että kaikki hauska on hyväksi vatsalle. Minä sanon, että kaikki hauska kaulalla, on hyväksi naiselle (ja miehelle...ehkä).

Tänään aion myös pukeutua kesämekkoon, katsella merta, nuuskia meren tuoksua, syödä hyvää ruokaa ja kohdella universumia sellaisena kuin se on, hallitsemattomana ja letkeästi liikkuvana (vähän niin kuin merta). 

Iloa viikkoon!
Kuva
Kuva

6 comments

  1. Serkulla just ihailin lauantaina häissä tälläistä korukavalkadia ja eilen tallensin instasivuilta vastaavia koruja haaveiksi ja tämän viikon reissun shoppailuvinkeiksi. Eli täälläkin halutaan mennä samojen upeuksian korujalanjäljillä.

    Muiskuja uuteen viikkoon. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä "rojua kaulassa"- tyyppejä olen nähnyt yllättävän paljon...vähän niin kuin raskaaksi haluava näkee joka paikassa isoja raskausmasuja.

      Nyt vaan koruja kaulaan, mars matkaan Tiia! Muiskuja myös!

      Poista
  2. Jei, ei muuta kuin alennusmyynteihin koruostoksille :)

    VastaaPoista
  3. Hauskalta näyttää, mut mun kokemuksella korut menee aina solmuun. Mut tyylin vuoksi pitää kärsiä 🙂

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juttu on valita kevyitä ja atrpeeksi lyhyitä koruja kaulaan, jolloin ne ei mene solmuun.
      Totta mooses tyylin takia kärsitään. <3<3 Muisk.

      Poista

Ihanaa kun kommentoit! Parhautta päivääsi!